2022 סופ”ש רפואה מונעת בהנחיית רון יפה

17 למרץ 2022 – מקומות אחרונים 

31 למרץ 2022 – הרשמה נפתחה
14 לאפריל 2022 – ההרשמה פתוחה
28 לאפריל 2022 – הרשמה פתוחה 

השנה אנו שמים דגש על חיזוק הגוף – הצטרפו אלינו לסדנה חובה! 
הנושאים המרכזים הם:
 קשר מעי מוח – הקשר בין התזונה שלנו למצב הרוח, אנרגיה, זיכרון וריכוז.
רפואה מונעת/אנטיאגינג – איך לשפר את הבריאות, למנוע מחלות ולהשאר צעירים באמצעות התזונה.

לפרטים נוספים והרשמה:

    רון יפה, ( N.D, M.T.O.M, DHS, CFMP) נטורופת מוסמך בעל יותר מ-20 שנות ניסיון מגיע אלינו לסופ”ש מרתק שיכלול הרצאות מרתקות, פעילויות מעשירות לחיזוק הגוף והנפש ומגוון הפתעות נוספות שאפשר למצוא רק אצלנו, בחוות הבריאות מצפה אלומות.

    רון יפה

    לא כולם יודעים זאת אבל כשאנחנו חשים ברע, כואב לנו הראש, הגרון או סובלים מכל חולי או כאב פיזי אחר משמעות הדבר היא שאנחנו נמצאים כבר בשיא המחלה. אלא, שבעולם המודרני בו אנו חיים, תקבלו במצב הזה טיפול שמטרתו להקל על הסימפטומים עצמם ולא במחלה עצמה. כלומר, נטפל בסימפטום אבל בלי לטפל בבעיה עצמה וזו בדיוק הסיבה שרון יפה מגיע אלינו לסדנה מרתקת ומיוחדת במינה.

    רון יפה מתמחה בטיפולים אלטרנטיביים הוליסטיים שבהם הוא מקפיד להתמקד בטיפול בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים. הוא מאמין שלכל מטופל סיבות שונות שעומדות בבסיס התחלואה ולכן גם מתאים לכל אחד ואחת את הטיפול הייחודי המתאים לו ולצרכיו.

    יחד עם רון יפה נכיר לאורך הסופ”ש את עולם הרפואה המונעת. נלמד באמצעותה כיצד באפשרותנו להסיר מחלות לחלוטין מגופנו, נגלה דרכים יעילות לאיזון בין הגוף, הנפש והסביבה שעוטפת אותנו, נלמד כיצד להתמודד עם סטרס ולחץ ונשמע כיצד ניתן למנוע מצבים של חולי וכאב עוד לפני שאנחנו מרגישים אותם. בנוסף, תוכלו ליהנות כמובן מהתכנים המוכרים והאהובים שלנו, הכוללים שלוש ארוחות ארוגניות טעימות במיוחד, תרגולי צ’י קונג, מדיטציה, יוגה ופעילויות העשרה נוספות, קבלת שבת מיוחדת במינה ובנוסף גם משתי הרצאות מרתקות שיעביר רון יפה. רון בעל ניסיון וידע עשירים במיוחד והוא מרצה מוכר בעל שם בארץ ובעולם שגם כותב מאמרים רבים למגזינים בינלאומיים.

    על הרצאות:
    קשר מעי מוח – הקשר בין התזונה שלנו למצב הרוח, אנרגיה , זיכרון וריכוז.
    רפואה מונעת/אנטיאגינג – איך לשפר את הבריאות, למנוע מחלות ולהשאר צעירים באמצעות התזונה.

    לפרטים נוספים והרשמה:

      היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

      אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
      זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

      רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

        מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

        האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️