תוכנית אלומות – מתחילים ללכת

הרבה אנשים כבר ויתרו על חדוות הפעילות הגופנית. במהלך הסדנא באלומות ניתנת ההזדמנות להיזכר ביכולת הבסיסית שטבועה בנו ויש לה כל כך הרבה ערך מוסף. אנחנו מגלים למרבית הפלא שהליכה יכולה להיות רכה, זורמת וכה מהנה! התקדמות הדרגתית היא חשובה והתוכנית תשמור עליכם.
הצטרפו אלינו לסדנה מצפה אלומות 

    אפשר גם לנסות לבד בבית

    אז לפני שמתחילים, כמה דגשים חשובים!:

    1. התוכנית מיועדת לכל מי שרוצה להתחיל ללכת, אנו ממליצים להשתתף בסדנת בסיס עם ליווי צמוד החוות הבריאות מצפה אלומות. זה יעניק לכם את כל הכלים להתחיל.  

    2. זיכרו שהריצה היא בקצב איטי. לא למהר, מה שחשוב הוא להיות במצב של ריצה ולצבור דקות ריצה ולאו דוקא מרחק. מהירות בשלבי הבסיס עלולה להעמיס מידי! התרכזו בטכניקה: ריצה גאה, נחיתה רכה. כפי שתירגלנו.

    3. נסו לבחור מסלול מגוון ולא שטוח
    4. התפספס שבוע? בוצע חלקית? הרגשתם קושי רב? , אל תתקדמו לשבוע הבא. חיזרו על אותו שבוע שוב.
    5. הוחמצו שבועיים ומעלה? חיזרו אחורה לפחות שבוע!

    6. אם יש איזה כאב שמרגיש לכם לא טוב כמו במפרק הברך, עצם השוק, כף הרגל אז אל תצאו לריצה עם הכאב, נוחו עד שיעבור וחפשו איזו פעילות אתם כן יכולים לבצע בינתיים. למשל: אימון כוח בחדר כושר, שחייה, רכיבה, פילאטיס וכו

    7. חימום דינמי בתחילת אימון (עקבים לישבן, הרמת ברך, ריצה צידית ולאחור). תרגילי גמישות סטטיים בסיומו.

    8. תרגילי כוח וחיזוק חשוב אל תוותרו עליו. 

    9. המספרים בטבלה מייצגים דקות למשל: 4 דק' הליכה+ 1 דקה ריצה כפול 8 פעמים. 
    10. התחברו אלינו בפייסבוק לשיתוף חוויות ולכל שאלה.  חפשו: ״ אלומות – דרך חיים״ אנחנו שם בשבילכם גם כשאתם בבית. נשמח להדריך אתכם מרחוק. 

    "כשהגעתי לחווה היה לי קשה אפילו ללכת עד החדר שלי, היום אחרי שלושה ימים שאני כאן, למדתי ללכת נכון, הצוות מלווה ומדריך אותי, והיום נכנסתי לתכנית של 20 שבועות מהליכה לריצה ואני מלאת מוטיבציה. כיף ! תחושת קלילות, אנרגיה שחזרה לגוף! ממליצה בחום לכל מי שזקוק לתנועה."
    משוב מאורחת בסדנה דצמבר 12.2020 

    רוצה להירשם לסדנה ולקבל תכנית ליווי אישית  
    נשמח ללוות אותך בתהליך 
    לפרטים נוספים והרשמה לסדנה: