חדש!! פעילות גופנית מודרכת כחלק מהתכנית המקצועית במצפה אלומות

החל מחודש ספטמבר 2020

אם אתם אוהבים לתכנן ולחשוב קדימה זו הסדנה שלכם – בריאות למרחקים ארוכים!

נרגשים לקדם את הפעילות הגופנית במצפה אלומות, שילוב טבעי ופשוט בין התכנית לתזונה האורגנית-טבעונית שלנו! – איך להיות טבעוני ולרוץ למרחקים ארוכים

יהונתן בן ענת

היום, כבר ברור לכולם שכושר גופני בכלל וריצה בפרט הם חלק בלתי נפרד מהשמירה על בריאותנו אבל רבים עדיין נופלים למיתוס שספורט וטבעונות לא הולכים ביחד.

יחד נתחיל מההתחלה. נכניס פעילות גופנית לחיינו, נלמד את המושגים הבסיסיים ונבין מה בדיוק הופך אותה לכל כך בריאה וחשובה עבורנו, גם ביחס לענפי ספורט אחרים. אבל אל תטעו, אנחנו באלומות לא מאמינים רק בידע תיאורטי ונדאג גם להעלות לכם את הדופק! בהדרכתו המסורה של תומר נקיים כבר מהרגע הראשון תרגולי ספורט שונים בסביבת אלומות, נצא להליכות למול הרי גולן והכנרת ונקיים תרגולים אישיים שיותאמו לרמות קושי שונות, למתקדמים נתנסה בריצה בעליות ובירידות ונכיר מגוון אימונים פשוטים ואיכותיים שתוכלו להמשיך בהם גם בבית.

 הסדנה תעניק לכם כלים וטיפים לתזונה נכונה שתמקסם את הביצועים הספורטיביים, נחלק טיפים והמלצות ונצייד אתכם בכלים שיהפכו את חוויית הריצה שלכם לבריאה ויעילה הרבה יותר.

התכנית היא בנוסף לתכנים המוכרים והאהובים שלנו וכמובן שגם הפעם תוכלו ליהנות מהם. פילאטיס, יוגה, מדיטציה והרצאות תוכן נוספות יחכו לכם לאורך כל הסדנה וכמובן שתוכלו ליהנות מתזונה אורגנית-טבעונית טעימה ובריאה במיוחד שהותאמה בקפידה על ידי התזונאים הנפלאים שלנו לדרישות הסדנה והצרכים הפיזיולוגיים.

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️