סדנאות 2022 ההרשמה פתוחה!

ביחד מתחילים ללכת 

“כשהגעתי לחווה היה לי קשה אפילו ללכת עד החדר שלי, היום אחרי שלושה ימים שאני כאן, למדתי ללכת נכון, הצוות מלווה ומדריך אותי, והיום נכנסתי לתכנית של 20 שבועות מהליכה לריצה ואני מלאת מוטיבציה. כיף ! תחושת קלילות, אנרגיה שחזרה לגוף! ממליצה בחום לכל מי שזקוק לתנועה.”
משוב מאורחת בסדנה דצמבר 22.12.2020 

    נפש בריאה בגוף בריא. היום כבר ברור לכולם ששני הדברים הללו הולכים יד ביד ושפעילות גופנית הכרחית כדי לסייע לגופנו לעבור תהליך משמעותי של ניקוי והתחדשות. לכן, לצד הצ’י קונג, פילאטיס והיוגה שאנחנו מקיימים כדרך קבע במצפה אלומות, החלטנו לצאת עם שירות חדש וייחודי שמתאים לכולם וכולן. גם לאלו שיוצאים להליכה פעם – פעמיים בשבוע וגם לאלו שמותחים את גופם עד לקצה גבול היכולת.

    ביחד ובמהלך הסדנה, נגלה כמה חשוב לשלב פעילות גופנית בתהליך ניקוי והזנת הגוף, מהי הדרך הנכונה להתאמן בלי להיפצע ואיך תזונה טבעונית יכולה לשפר הישגים אישיים ולזרז תהליכי שיקום מפציעה. בסוף השבוע, כל אחד ואחת מהמשתתפים ייצא מכאן עם סל פעילויות מגוון ואיכותי ומגוון טיפים וכלים שיאפשרו לו להמשיך או אפילו להתחיל לבצע פעילות גופנית בהנאה בביתו.

    לצד המדריכים והמרצים שלנו במצפה אלומות, תומר בסקינד, מאמן גופני, מלווה אותכם ומלמד אתכם כל אחד לפי היכולת שלו ללכת או לרוץ נכון.

    בהדרכתו, נבין כיצד מערכות גופנו פועלות, נגלה את הקשר ההדוק שבין פעילות גופנית לתהליך ניקוי הגוף והזנתו ונרחיב את סל הפעילויות הגופניות שלנו תוך דגש על איכות, יעילות והתאמה אישית.

    לא נוותר גם על תרגול מעשי של מגוון פעילויות גופניות מיוחדות שיאפשרו לכולכם להתנסות בהן ולגלות כמה הן יכולות להיות מהנות ויעילות.

    כל אלו, יתלוו כמובן לפעילויות ולתכנים המוכרים שלנו במצפה אלומות, הכוללים תזונה אורגנית – טבעונית טעימה ובריאה במיוחד, הרצאות תוכן מעשירות של מיטב המרצים ופעילויות העשרה, גוף ונפש שישלימו שבוע שבו תוכלו לתת לגופכם את כל הכלים הדרושים לו על מנת להתנקות ולהתחדש.

    תומר בסקינד

    תומר בסקינד: תומר, תושב מדרשת בן גוריון, חי ונושם פעילות גופנית, מאמן ובעל עסק לאימון גופני. לתומר ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה באימון למטרות שונות, החל מהכנה לאתגרי אולטרה מרתון, איש ברזל וספורט תחרותי, ועד לליווי קבוצות אימון לילדים ואימון פונקציונאלי המותאם לכל הגילאים.

    לפרטים נוספים והרשמה:

      היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

      אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
      זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

      רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

        מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

        האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️