איזון, חום נשימה טיפול פנים חדשני בשיטת ד”ר האושקה

היום, כאשר כולנו יודעים שאורך חיים בריא, מרגיע ומאזן את הגוף והנפש. גם כאשר מדובר על עור הפנים שלנו, כשאנו לא במתח, התזונה שלנו מאוזנת, אנו עוסקים ביוגה או בכל פעילות ספורטיבית, הגוף מתנקה מרעלים ואנו גם מרגישים הרבה יותר רגועים. מצב נפשי כגון מתח, משפיע לרעה על עור הפנים ונשים כבר מודעות לכך. אלה שמתעמקות יותר, כבר יודעות שיש לטפל במיקוד הבעיה, באמצעות טיפולים שונים הכוללים ניקוי רעלים מהגוף, תזונה מיוחדת כאשר מילות המפתח הן “רגיעה והתחדשות”.

 

בחוות הבריאות מצפה אלומות אשר בקיבוץ אלומות מתקיימות סדנאות לאורח חיים בריא כגון שימוש עם עשב חיטה שמנקה את הרעלים מהגוף. השיטה של חוות בריאות אלומות, היא:”אתה הוא הרופא של עצמך”, כך שניתן ללמוד לגבי צום  של מיצים טבעיים בלבד,שיש לבצע מדי תקופה מסוימת  וכן את ההשפעה של המצב הגופני והנפשי שלנו למראה עור הפנים וכן תזונה נכונה ובריאה..

 

טיפול מעמיק מכף רגל ועד ראש 

שיטת ד”ר האושקה, הגיעה אלינו מגרמניה ומוצריה  הקוסמטיים והטבעיים של החברה, כבר קיימים מעל ל-50 שנה. הטיפול החדשני הינו מעמיק ומתחיל מכף רגל ועד ראש. הקומפרסים החמים בניחוחות של צמחי המרפא הטבעיים, מלווים את כל הטיפול, כך שהם משרים רוגע בקרב המטופלות. גם המוצרים הטבעיים של ד”ר האושקה מסייעים רבות עבור העלמת קמטים, היות ויחד עם עיסויים עדינים כמו עיסוי לימפתי שנעשה באמצעות מברשות ותנועות יד רכות, מה שמעורר את תהליכי הזרימה בעור ומעודד את הליך הניקוי וההתחדשות.

 

התחושה היא נפלאה רבות מהמטופלות, מספרות כי חוו רגיעה עמוקה ותחושה פנימית של כוחות חיים מחודשים. ישנן נשים שמגיעות לחוות אלומות, על מנת לבצע בגופן ונפשן טיפול מרגיע ויסודי, הכולל הרצאות, טיפולי גוף מיוחדים וטבעיים וכן, טיפול עמוק להחלקת הקמטים ולמראה עור זוהר וגמיש. תוכלו למצוא פרטים על הטיפולים בקישור הבא.

מה שיקנה לכם את האינדיקציה הנכונה ומידע יעיל לגבי סוגי הטיפולים, הסדנאות, ההרצאות ועל החווה עצמה.

 

חוות בריאות ראשונה מסוגה גם בישראל 

עד היום, שמענו על טיפולי פנים, גוף בשיטות הטבעיות ובמוצרים טבעיים רק בשוויץ או בארה”ב. היום חווה טיפולית כזאת, כבר קיימת בארץ והיא מסייעת לרבים לתהליכי ריפוי יעילים שישנו את התחושה של מתח, עייפות וחולי וכן טיפולים קוסמטיים עמוקים וכוללניים כגון העלמת קמטים בשיטה ייחודית במינה יחד עם המוצרים הטובים והטבעיים ביותר של ד”ר האושקה, הקיימים בעולם מזה 50 שנה. היום, גם קוסמטיקאיות רבות אמצו את השיטה כאשר למדו את שיטת ד”ר האושקה .

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️