איך מנקים רעלים מהגוף?

6 דרכים לניקוי רעלים – דה-טוקסיפיקציה

למרות קיומן של מחלות רבות ושונות, הדרך לריפוי מתחילה מאותה נקודה: ניקוי רעלים מהגוף. העולם בו אנו חיים, רווי בכימיקלים, רעלים, מזון מעובד, חרדה ולחצים אישיים רבים. כל אלה הפכו את גופנו לפגיע למחלות שונות. רבים סובלים מחוסר איזון, עודף משקל, עייפות כרונית, מחלות ומכאובים שונים.
ניתן למנוע מגוון רב של מחלות ואף לרפא מחלות קיימות, על ידי בחירה בדרך חיים בריאה, הכוללת: תזונה בריאה (רצוי אורגנית) – מאוזנת בחלוקת אבות המזון, עשירה באנזימים, ויטמינים ומינרלים; פעילות גופנית, חשיפה מבוקרת לאור השמש, אויר צח, שתייה מרובה של נוזלים, ניקוי גוף והבנת הקשר החזק בין רוח, גוף ונפש. 

אנו נתמקד בשש שיטות שונות של ניקוי רעלים מהגוף:

עשב חיטה | צום מיצים | מזון טבעי חי | הידרוקולוניק | התעמלות לימפטית | עבודה רוחנית

התכנית המוצעת בחוות הבריאות “מצפה אלומות”, משלבת את כל תהליכי הניקוי שמיד יוסברו. שיטת מצפה אלומות מבוססת על פילוסופיית הריפוי הטבעי של ד”ר אן ויגמור, הרואה את הגוף, הנפש והרוח כמכלול. השיטה מעניקה לכל אחד הזדמנות להיות המרפא של עצמו, כפי שאמר היפוקראטס “היה הרופא של עצמך” וכן “יהיו מזונותיך תרופותיך”.

בסרטון – איך מתחילים תהליך של ניקוי הגוף, טיפים, עצות ומתכונים

ניקוי רעלים באמצעות עשב חיטה
הכלורופיל אשר נמצא בשפע בעשב חיטה, משמש מעין נוזל חיטוי בגופנו, והוא מטהר את הכבד, מקרצף את המעיים ומעשיר את הדם בחמצן. הכלורופיל מתחבר למתכות כבדות ומסלקן מהגוף. המבנה המולקולארי של הכלורופיל ושל ההמוגלובין כמעט זהה, השוני ביניהם הוא באטום אחת בלבד. הכלורופיל נושא אטום מגנזיום ואילו ההמוגלובין נושא אטום ברזל. בעוד שלהמוגלובין יש קשר ברזל חזק לכלורופיל קשר מגנזיום חלש. כך משחרר עשב חיטה את המגנזיום שלו ביוצרו מעין ציקלון (פעולה מהירה וממוקדת) שיונק מתכות כבדות. מבדיקות שנעשו על צואה שנלקחה לפני ואחרי שתיית מיץ עשב חיטה, מצאו ספירה מתכות גבוה יותר בצואה לאחר שתיית מיץ עשב חיטה.(1) מידע מפורט בנושא עשב חיטה.

ניקוי רעלים באמצעות צום מיצים
צומות מיצים מעניקים לגוף הזדמנות לאזן חוסר איזון כימי בגוף ע”י הוצאת רעלים, תרופות ותוספים מהאיברים השונים בגוף. הצום הוא תהליך המדמה פעולת מחק, המפחית השפעות חיצוניות רעות ומוביל להתחלה חדשה. צומות של 3-50 יום מחוללים ניסים רבים. צומות מיצים מירקות ומעשב חיטה מספקים חמצן והזנה למחזור הדם ומשפרים את מערכת ההפרשה.
המיצים מכילים את כל הויטמינים והמינרלים הקיימים בירקות ובפירות, מלבד הסיבים דבר המזרז את זמן העיכול ומאפשר לכל המערכת מנוחה והתחדשות. כמו כן הם עשירים מאד באנטי-אוקסידנטים (ויטמיני A,C,E) הנלחמים בנזקים הנגרמים לגוף על ידי רדיקלים חופשיים ושומרים על מראה רענן וגוף צעיר. צומות מיצים, מלבד היותם מחזקים טבעיים של המערכת החיסונית שלנו, מסוגלים להגן עלינו מפני הצטננויות, מחלות לב ודם ואפילו סרטן.
כשבוע לפני הצום מומלץ להפחית בצריכת קפה, אלכוהול, בשר, תבלינים חריפים ומלוחים, ממתקים וסיגריות. רצוי להרבות באכילת ירקות ופירות חיים ומבושלים ולהרבות בשתיית מים.
מומלץ לעשות צומות מיצים תחת השגחה מקצועית ובמסגרת המאפשרת את התנאים הנדרשים לצום.

חוות הבריאות “מצפה אלומות” מעניקה אפשרות של תזונה אורגנית נגישה, מנוחה מוחלטת, ורגיעה נפשית. כמו כן השהות בחווה מאפשרת לעבוד על מודעות, מדיטציות וניקוי רוחני המסייעים רבות להצלחת התהליך.לקריאה נוספת בנושא צום מיצים

צום מיצים ביתי – דיאטת ניקוי רעלים ביתית
אם בכל זאת מחליטים לעשות צום מיצים בבית, עדיף להימנע משתיית קפה או משקאות מלאכותיים ולהימנע מעישון. רצוי לשתות מיצים שלוש או ארבע פעמים ביום מירקות (מלפפון, קישוא, גזר, סלק, גמבה, סלרי) או לשלב עם מיץ פירות בארוחת הבוקר (למשל מיץ מאבטיח כולל הקליפה, המכילה כלורופיל ומינרלים רבים).
יש להרבות בשתיית מים מסוננים ואפשר גם תה צמחים בין הארוחות. אפשר לעסוק בפעילות גופנית מתונה כמו הליכה. אין להפסיק ליטול תרופות אלא בהתייעצות עם הרופא המטפל.

ניקוי רעלים באמצעות מזון טבעי חי
מזון טבעי חי  – Raw Food (המכונה גם “מזון ראשוני”): אכילת ירקות ופירות אורגניים, נבטים, אגוזים וזרעים ממזון טבעי חי ניקוי גוף. מזונות אלה שופעים חיוניות הודות לאנזימים, הויטמינים והמינרלים, הבונים את הגוף ומחזקים את המערכת החיסונית.

ניקוי רעלים באמצעות התעמלות לימפטית ועיסויים
מערכת הלימפה הינה מערכת המקבילה במסלולה למערכת הדם. מערכת לימפה מנקזת אל תוכה את הנוזל התוך תאי. בתוך כלי הלימפה מתרחש תהליך ראשוני של פירוק רעלים ונטרול בקטריות ומזהמים שונים לפני הגעתם אל זרם הדם. לאחר הסינון הראשוני, מזרימה מערכת הלימפה את הנוזל אל זרם הדם, הדם עובר סינון נוסף באיברי הפינוי – הכבד, כליות, ריאות, בלוטות זיעה. שלא כמו לכלי הדם, למערכת הלימפה אין משאבות המזרימות את נוזל הלימפה דרך צינורות הלימפה. זרימת הנוזל תלויה בפעילות השרירים בגוף, לכן נודיות הלימפה ממוקמות בגוף באזורים בהם מתבצעת עיקר תנועת הגוף (צוואר, בית שחי, ריאות, מפשעה). לפיכך, פעילות גופנית ותנועת הגוף חשובה לפעילות מערכת הלימפה אשר לוקחת חלק בתהליך ניקוי גוף.

 

ניקוי רעלים באמצעות עבודה רוחנית
שינוי בצורת החשיבה, שהביאה אותנו למחלה וראייה כוללת של החיים והעולם. עבודה על מודעות, דמיון מודרך ומדיטציות.

שם המחבר: עדנה מינץ

רוצים לדעת עוד? הצוות המקצועי של חוות הבריאות מצפה אלומות ישמח לענות על שאלות ולעזור לכם להתחיל בתהליך התחדשות

     

    * אנו במצפה אלומות לא מתחייבים לתוצאה מסוימת, לכל אדם יש תגובות שונות לטיפולים שונים

     

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️