איך מגיעים

ברכב

קישור למפות גוגל

חיפוש ב WAZE: קיבוץ אלומות

לתכנון מסלול דרך בוואלה! מפות – לחץ כאן!

מצפון הארץ

דרך טבריה:
עולים על כביש 77 עד לצומת פורייה. בצומת פונים שמאלה , לכיוון דרום. נוסעים ישר, עד הכיכר בצומת אלומות וממשיכים ישר בכיכר לתוך הקיבוץ.

דרך צומת גולני :
נוסעים ישר, מזרחה מצומת גולני ועד צומת פורייה. בצומת פורייה פונים ימינה, לכיוון דרום. נוסעים ישר, עד הכיכר בצומת אלומות, וממשיכים ישר בכיכר לתוך הקיבוץ.

דרך כפר תבור :
בצומת גולני פונים ימינה לכיוון דרום ועולים על כביש 65. ברמזור של צומת כפר תבור פונים שמאלה, מזרחה לכיוון יבנאל (בדרך עוברים את שרונה ושדמות דבורה) ויורדים לתוך הישוב יבנאל. בכיכר השנייה בתוך הישוב פונים שמאלה, מזרחה, לכיוון הכינרת. ממשיכים לרדת עד הכיכר של צומת אלומות ופונים ימינה בכיכר לתוך הקיבוץ.

מהדרום ומהמרכז דרך כביש החוף, כביש 6 וואדי ערה
בצומת מגידו נוסעים כל הזמן ישר על כביש 65, עוקפים את עפולה ולבסוף מגיעים לצומת T מול בלפוריה שבעמק יזרעאל. פונים ימינה ברמזור ומיד שמאלה ברמזור שלאחריו לכיוון מזרח. נוסעים כל הזמן ישר (בדרך עוברים את בי”ח עפולה, דברת ובית קשת) ומגיעים לכפר תבור. ברמזור פונים ימינה, מזרחה, לכביש 767 לכיוון הכינרת. ממשיכים לרדת עד הכיכר של צומת אלומות ופונים ימינה בכיכר לתוך הקיבוץ.

מהדרום ומירושלים דרך כביש הבקעה
חוצים את העיר בית שאן על כביש 90. ממשיכים כל הזמן ישר לכיוון טבריה על כביש 90 (בדרך עוברים את חמדיה, נווה אור וגשר) עד צומת צמח. בכיכר פונים שמאלה, לכיוון טבריה. ממשיכים ישר (בדרך עוברים את דגניה ומושבת כינרת) ופונים שמאלה, מערבה, בצומת מושבת כינרת. עולים בעליות של המושבה עד לכיכר של צומת אלומות. בכיכר של צומת אלומות פונים שמאלה לתוך הקיבוץ.

חברת “אגד” מוקד מידע ארצי: 03-6948888

380 /370

מטבריה לקיבוץ אלומות
חברת “קונקס” טלפון: 04-6712880
קו מס’ 30 בשעות : 8:10, 10:45, 14:00, 16:15 .
חברת ויאולה טלפון:6686*
קו מס’ 30, 31

נסיעה במונית
מטבריה לקיבוץ אלומות ולהפך
אבי: 050-8826138, 057-8826138

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️