שיטת מצפה אלומות החדשה

שם המחבר: אלירן דה-מאיו – מייסד בית הבריאות

שיטת מצפה אלומות החדשה

מצפה אלומות החדשה כוללת את התנאים האידיאליים לריפוי הגוף ולאיזון בריאות הנפש. לשיטתי הריפוי של בני דם מושג כאשר הגוף נפתח לערוץ תקשורת חדש וחלק עם הנפש וכאשר שני אלו נפתחים לערוץ תקשורת שלישי הקשוב לצלילי הרוח והנשמה, נוצרת ההזדמנות לריפוי שלם ועמוק.

ריפוי רוחני

רוח האדם אינה נדרשת לריפוי, מכיוון שהיא אינה ניתנת לזיהום. נשמת האדם נוכחת תמיד, אך אין זה מובן מאליו שהאדם יהיה פתוח להרגיש ולהקשיב. תכניות מצפה אלומות החדשה מיועדות להעצים את יכולות הקשב והתקשורת בין הרוח והנשמה לבין הגוף והמוח. התרגול וההדרכה היומיומיים מאפשרים התקדמות ממשית לשלווה ורפואה שאין שני לה בעומקה ובהיקפה.

ריפוי נפשי

בריאות הנפש מאפשרת לגוף להרפות ולהירפא. ללא בריאות נפשית, הסטרס מכחיד כל סיכוי לריפוי מעמיק ושלם. מעל מחצית מהתכנים והסדנאות במצפה אלומות החדשה מעניקים את הכלים וההתנסות ברפואת הנפש והשמירה על האיזון לאורך התכנית והחיים, כך שהפוטנציאל לריפוי ממשיך לצמוח ולגדול יותר ויותר..

ריפוי גופני

בריאות הגוף מבוססת על התזונה המדויקת, המאוזנת, משביעת הרצון והטעימה במיוחד שאותה אנו מגישים ומסבירים על כל מרכיב ומרכיב. התזונה מזינה את הגוף בכל אשר נדרש למערכת החיסון והתאים השונים כדי להתחדש ולהתרבות באיזון ובבריאות מיטבית. התנועה היא חלק ניכר בתכנית החדשה והיא כוללת תנועה אינטנסיבית, תנועה שלווה ומתונה, חיזוק השרירים, העצמות, סיבולת לב הריאה, מערכת הלימפה וכלי הדם. רפואת הגוף מושגת אצלנו בעזרת תזונה נקייה ואורגנית, תנועה מאוזנת, אור השמש, מים מטוהרים, הארקה, אוויר צח, טבילות במי מעיינות, סדנאות גידול צמחים ונבטים ועוד..

שהות לשבוע ויותר

מצפה אלומות החדשה מבוססת על תכנית של שבוע עד שלושה שבועות, זאת בככדי ללמוד, להתנסות ולהטמיע את התכנים בגוף, בלב ובתודעה. בדרך זו אנו מבטיחים את המשך ההתמדה, הריפוי וההצלחה בהשגת היעדים והשיפורים הנשגבים ביותר באיכות החיים של כל אורח ואורחת. אנו ממליצים להגיע למינימום שבוע ולתכנית הבית של שלושה שבועות לאלו שבשלים ומוכנים להתנסות בתכנית על כל חלקיה השונים.

בהצלחה מכל הלב

אלירן דה-מאיו – מייסד בית הבריאות

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️