טיפול טבעי בקנדידה הליקובקטר פילורי

יש בעיות בריאות שיש להן טיפול תרופתי מוכר שגם הטיפול הטבעי האלטרנטיבי להן מצוין ואף משפר את מצב המטופל ומונע את הישנותה. פטריות וחיידקים כמו קנדידה והליקובקטר פילורי הם דוגמאות טובות למחלות שמשגשגות על רקע מצב גופני ירוד וללא שיפור ושינוי גם באורח החיים סביר להניח שהמחלה לא תעבור ואף תמשיך לגרום לנזקים המוכרים שלה. בשני המקרים יכולים לקבל טיפול אנטיביוטי חריף שנלחם בהם אבל גם בגוף עצמו. סיכויי ההצלחה משתנים משום שמדובר בחיידק ופטריה עיקשים שאף מקבלים את ההזנה שלהם כתוצאה מתזונה לקויה ואורח חיים שמסייע להם להתפתח.

חשיבות הטיפול הטבעי בחיידקים ובפטריות

כדי להבין למה טיפול טבעי בקנדידה ובהליקובקטר פילורי יכול לסייע לכם, יש לדעת כי מושבות החיידקים והפטריות האלה מתפתחות בסביבה שנוצרת בגלל הפרת איזון בין מושבות החיידקים שנמצאות אצלנו בצורה טבעית.  הפרת האיזון קוראת בגלל מגוון סיבות ובין היתר בגלל צבירת רעלים בגופנו שנובעת מחשיפה לרעלים בחיי היום יום. ניתן להפתר מחלק מהרעלים בגוף באמצעות תהליך ניקוי רעלים. בעיה נוספת הנה שימוש בתרופות אנטיביוטיות – אנטיביוטיקה, בזמן פעולתה נגד החיידקים המזיקים, גורמת נזק נוסף לאיזון הטבעי העדין בגופנו בכך שהיא משמידה גם את ה”חיידקים הטובים” הפועלים בגופנו ובכך מקשה עליו להתאושש ולשקם את האיזון המופר. כך שרק טיפול טבעי שתומך בכך ומחזק את מצב הגוף גם להבא יכול למנוע את ההזנה הזאת לחיידקים אלה בזמן ההתפרצות וגם להבא. האמצעים הטבעיים שונים ומגוונים והם נקבעים לאחר ייעוץ ובדיקות מדוקדקות שחייבות להיעשות, ורצוי מאוד להמשיך ולהקפיד על שמירת אורח החיים הנכון כדי לא לתת סיבה לפטריות ולחיידקים להתפרץ שוב.

מהם קנדידה והליקבוקטר פילורי?

קנדידה היא סוג של חיידק שנמצא אצל כולם באופן טבעי באיברים לחים כמו מערכת העיכול ואצל נשים גם בנרתיק. באופן טבעי היא לא אמורה לגרום לבעיות ולדלקות אבל ברגע שהאיזון מופר בגלל נטילת תרופות שונות או תזונה לקויה מרובת סוכרים היא מקבלת את התנאים האופטימליים לצמיחה בלתי מבוקרת. האנטיביוטיקה שנלחמת בה גורמת לעוד הפרה במאזן החיידקים הפרוביוטיים ולכן גם מחזקת אותם לפעמים במקום להחלישם.

הליקובקטר פילורי – (HP (Helicobacter Pylori מגיע אלינו בהידבקות, מדובר באחד הפתוגנים השכיחים בעולם והוא זקוק לסביבה בסיסית כדי לצמוח. הוא פוגע ברירית הקיבה ומחליש אותה, כך שמיצי הקיבה החריפים והחומצות פוגעים בדופן הקיבה וגורמים לכיבים שידועים לנו כאולקוס. חיידק זה יכול לגרום למגוון עצום של בעיות רפואיות החל בעיות עיכול דרך כיב כיבה וכלה בסרטן מסוגים שונים. יש הרבה סיבות טובות מאד למגר חיידק זה מגופנו.

למה דווקא טיפול טבעי?

בשני המקרים, הפעילות הבעייתית של חיידקים אלה גורמת גם למחלות קשות ותופעות לוואי שקשה להתמודד אתן, ומעודדות אפילו סרטן בקיבה, במקרה של הליקובקטר פילורי. כלומר, השינוי חייב להיות ממושך ולכל החיים כדי לשמור על הגוף מפני הישנות המחלה. טיפול טבעי ייתן פתרון ארוך טווח על ידי אימוץ אורח חיים בריא ותזונה נכונה כזו, שהחיידק “לא אוהב” ובכך נעצור את מעגל הריפוי\הדבקה מחודשת.

האמצעים הטבעיים לטיפול כוללים:

  • שינוי תזונתי שמשנה את מאזן החומציות ו”מרעיב” את החיידקים והפטריות, בעזרת תפריטים ופיתוח מודעות למזון נכון.
  • שינוי נפשי כדי למנוע את מצבי הלחץ שגורמים להפרש הורמוני סטרס ושינוי כימי, על ידי הרפיה, דיקור ושיטות איזון במגע כדי להרגיע ולחזק את מערכת החיסון.
  • נטילת צמחי מרפא ייעודיים ותרופות נטורופתיות שבהם חומרים עוצמתיים שהוכחו כיעילים.
  • תוספי מזון שמסייעים לשמירת האיזון במערכת העיכול, כמו פרוביוטיקה במקרה הצורך.
  • פעילות גופנית שממריצה את מחזור הדם ומשפרת את הפרשת החומרים בגוף.
  • הפסקת עישון!

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️