חשיבות העיסוי לבריאות ולנפש

חשים מתח? עייפות? הצוואר נתפס או איברים נוספים בגוף? זה הזמן לעיסוי ושחרור השרירים והרגעת הנפש. קיימת חשיבות רב לעיסויים שמימים ימימה היו נפוצים מאות שנים ובמיוחד בתרבות אסיה. העיסויים מתבצעים על מיטת עיסוי בלבוש מינימאלי, כאשר המטפל מתמקד ברקמות הרכות גוף, שחרור שרירים תפוסים, המרצת מחזור הדם ושחרור ממתחים. יש לוודא על פי הנתונים של כל אחד, איזה סוג של עיסוי יהיה המתאים לו ביותר. מטפלים מומחים, יודעים אילו עיסויים יש  לבצע, היות ולמדו את המקצוע וצברו בו ניסיון רב.

עיסוי ספורטאים

 סוגי העיסויים השונים הנפוצים 

על מנת שתוכלו להבין, כי העיסויים הם שונים נסביר בקצרה על סוגי העיסויים הקיימים.  לדוגמא:

עיסוי רקמות עמוק – זוהי טכניקת עיסוי המתמקדת בשכבות העמוקות של השרירים. מטרת העיסוי הינה שיכוך ושחרור לחצים, המצטברים ברקמות החיבור, בשרירים וברצועות. באופן זה של עיסוי, ניתן להגמיש ולשחרר את השרירים ולשחרר אותם מהתכווצויות. יש לציין כי שריר מכווץ, עוצר את מעבר החמצן, מה שגורם לדלקת בשרירים.

עיסוי שבדי – הינו עיסוי קלאסי אירופאי שמשלב שמנים חמים ומתאים לרוב האנשים. העיסוי משחרר לחצים ומעניק תחושת הקלה, הן פיזית והן נפשית.

עיסוי תאילנדי – הינו שילוב של תנוחות מוכרות מיוגה. עיסוי זה כולל לחיצות ומתיחות, אשר נועדו להאריך את השרירים והגידים.

עיסוי מיוחד לעוסקים במקצועות הספורט 

ישנם אנשים מסוימים שחייבים לבצע עיסוי בשל המקצוע שבו הם עוסקים. למשל ספורטאים, אשר זקוקים לשחרר את שריריהם, לחזק את גופם ולמנוע פציעות. עיסוי ספורטאים מתבצע ע”י מטפלים מומחים בתחום. כל אימון מכווץ שרירים ולכן עיסוי זה, מתמקד ברקמות ובשריר. העיסוי משלב כמה אלמנטים מעיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי ושיאצו יחד עם מתיחות ופיזיותרפיה מה שמסייע לגוף להתאושש לאחר פעילות. ספורטאים המעוניינים לשמור על גופם, יבצעו באופן קבוע, עיסויים שישמרו על שרירי גופם, מחזור הדם ועל יציבות. 

לא חייבים להיות ספורטאים על מנת ליהנות מעיסוי בריא ומשחרר, לאחר שפיתחנו מודעות לתזונה נכונה, כדאי לדעת שעיסויים מגבירים את מחזור הדם ומקנים שחרור ממתח ורגיעה נפשית. גופינו עסוק בין השאר בפירוק וסילוק יום-יומי של חומרים רעילים שהצטברו בו, אך באורח החיים המודרני עלינו לתגבר את תהליך הניקוי של הגוף  על מנת למנוע התפתחות של מחלות רבות ותחושת עייפות וחוסר אנרגיה. עיסוי יכול בהחלט לסייע לגוף לנקות את הרעלים. וכמובן, עיסוי פיזי הנו נעים, מרגיע, משחרר שרירים תפוסים ולכן מומלץ לעשותו בשילוב עם תזונה נכונה ופעילות גופנית.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️