עור פנים בריא באמצעות תזונה נכונה? זה אפשרי!

לפני הקרמים, המתיחות, הזריקות והניתוחים, עור פנים בריא מתחיל באורח החיים שלנו. העור שלנו הוא ראי של המסע שלנו, דרך מצבי הרוח, תקופות של לחצים ומתחים וגם הטיפול הנכון – מהתזונה המדויקת לנו ועד לפעילות גופנית ובחירת מוצרי הטיפוח הנכונים.

תזונה נכונה היא הכלי הטבעי הכי מובן מאליו לטיפול בעור הפנים. המזון שאנחנו צורכים יכתיב למעשה את קצב הזדקנות העור, יחד עם אלמנטים כמו גנטיקה, צריכת אלכוהול או ניקוטין, מחלות כרוניות, מצבים נפשיים ובריאותיים ועוד.

מהי תזונה שמטיבה עם העור?

תזונה שמטיבה עם העור היא תזונה עשירה במינרלים וויטמינים. אנחנו מוצאים ריכוז גבוה של מינרלים וויטמינים בירקות ובפירות שאנחנו צורכים. אלו מספקים לגוף מגוון רחב של חומרים פעילים שעוזרים לו לשמור על פעילות תקינה ולייצר התחדשות.

ויטמין K – למשל – הנמצא בירקות ירוקים – מסייע לשמירה על אלסטיות וגמישות עור. ויטמין A עוזר למנוע זיהומים ונוגדי החמצון מסייעים להצערת העור ולשמירה על רמת PH מאוזנת. מינרלים רבים מוסיפים גם הם הזנה טבעית לעור.

תזונה עשירה בחומרים אלו מעניקה עור פנים בריא, מעכבת הזדקנות ויוצרת מראה מטופח גם בלי תכשירים כימיים או טיפולים קוסמטיים.

לא לשכוח שתיית מים

לצד אכילה של ירקות ופירות עתירי מינרלים וויטמינים, חשוב להזכיר שהעור שלנו צמא לנוזלים. את הקפה, המשקאות הממותקים והמוגזים, כדאי להחליף במים נקיים וטהורים, שמסייעים גם הם לשמירה על העור. מים מסייעים בחילוף החומרים, מונעים התייבשות ויוצרים התחדשות באופן טבעי.

הגוף שלנו זקוק למים כדי להתמודד עם תהליכים טבעיים שמתרחשים בו באופן קבוע וכשאנחנו לא שותים מספיק, אנחנו למעשה מזיקים לגוף – בין היתר לעור שלנו. שתיית מים ברמה מספקת מדי יום, עוזרת לשמור על עור בריא.

מה יכול להזיק לעור שלנו?

כשאנחנו מדברים על תזונה נכונה, חשוב גם לדבר על מזונות שעשויים להזיק לבריאותנו ובין היתר גם לעור הפנים. מזונות מתועשים המיוצרים תוך שימוש במלחים וסוכרים בכמויות גדולות עלולים להזיק לעור הפנים ולעודד מחלות ותסמינים לא נעימים.

תזונה כזו יכולה לגרום לבעיות עור כמו אקנה למשל ולהפוך את הטיפול בבעיות עור להרבה יותר קשה וארוך.

עוד גורם שיכול להזיק לעור שלנו הוא לחץ ומתח. בתקופות של מתח ולחץ אנחנו נוטים לאכול מזונות מנחמים, ביניהם גם חטיפים, שוקולד, קפה ברמה מוגברת ועוד. כל הדברים האלו עשויים להזיק לעור ויחד עם תחושות המתח והלחץ עלולות להתעורר בעיות כמו פסוריאזיס ומחלות עור כרוניות אחרות, המוגברות בתקופות של חוסר איזון.

הדרך הטובה ביותר לטפל בעור שלנו – ובגוף שלנו בכלל – היא להקפיד על תזונה מאוזנת, עשירה בירקות ופירות ובשתיית מים. כדאי להמעיט באכילת מזון מתועש ובשתיית קפה, אלכוהול ומשקאות ממותקים. זוהי הדרך הטבעית והנגישה ביותר למנוע בעיות וליהנות מעור פנים בריא ואסתטי.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️