סדנת בריאות וקיימות עם עמיעד לפידות 13-17.9.2020

כשאתם נרשמים לסדנת סוף שבוע אנחנו מציעים לכם תכנית עשירה עם פעילויות, בנוסף לצוות המקצועי, לנוף ולארוחות הטעימות תכלו גם ליהנות ומרצה אורח יקר – ללא תוספת תשלום.

מתרגשים לארח את עמיעד לפידות לסדנה מיוחדת ומעוררת השראה!

עמיעד לפידות מהיזמים והפעילים הסביבתיים המובילים בישראל, זוכה פרס הגלובוס הירוק, פרס מגן השר להגנת הסביבה, שנבחר בשנת 2013 לאחד ממאה האנשים מעוררי ההשראה בישראל מגיע אלינו לסוף שבוע מיוחד שכולו קיימות ובריאות.  

בנוסף לתכנים המוכרים והאהובים שלנו תוכלו ליהנות בסופ”ש משתי הרצאות מרתקות מאת עמיעד לפידות שיעסקו בקשר וההשפעה של המזון שאנחנו צורכים לבריאות שלנו ובעיקר על בריאות הסביבה, אותה אנחנו כל כך אוהבים.

דרך האוכל

מזון, תזונה והשפעתם על סביבתנו. איך אנו משיגים את מזוננו? כיצד השתנה החיפוש אחר מזון וכיצד שינוי זה השפיע על הסביבה בה אנו חיים? כיצד שינוי תרבותי גורם לשינוי הרגלי תזונה ושינוי בצורת יצור המזון? דרך האוכל נתבונן על השינוי המהיר שעוברת החברה שלנו וההשפעות שיש לכך על הסביבה שלנו.

התפוח נפל רחוק מהעץ

איך הגענו למצב בו בני האדם חיים בהתנגשות עם העולם? ובעיקר מה כדאי לעשות כדי לדאוג לעתיד טוב יותר לנו ולילדינו. מי ששומע הרצאה זו לא יכול להישאר אדיש. רבים הגדירו הרצאה זו כהרצאה משנת חיים.

לפרטים נוספים והרשמה:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️