ניקוי רעלים חגיגי במיוחד עם יעל שחם גפני – חג ראש השנה 29-30.9-1.10

יעל שחם גפני, מתמחה ברפואה פונקציונאלית ותזונה הוליסטית, מורה מוסמכת ליוגה ומחברת הספר “הדרך שלך ממחלה להחלמה” מגיעה אלינו לסדנה חגיגית במיוחד!

לצד התכנים האהובים והמוכרים שלנו יחכו לכם השבוע שתי הרצאות מיוחדות מאת יעל שחם גפני, בהן היא תעניק כלים פרקטיים ושימושיים במיוחד לסילוק רעלים שפוגעים בבריאותנו וכלל לא ידעתם שקיימים.

על ההרצאות:

למה חשוב לגור בבית בריא?

הרבה פעמים אני שומעת סיפורים על אנשים שקיימו אורח חיים בריא בדיוק כמו שכתוב בספר: אכלו בריא, לא עישנו, עשו פעילות גופנית, יוגה, ובכל זאת חלו. זה מייאש כי זה נותן תחושה שאין לנו באמת שליטה על הבריאות שלנו, אבל זה לא נכון. יש גורם נוסף שהרבה אנשים לא מודעים אליו – הגורם הסביבתי. בהרצאה נבין עד כמה הגורם הזה משמעותי לבריאות ונראה שלהחלטות שלנו לגבי מוצרי צריכה יש חשיבות מכרעת לגבי החשיפה שלנו לנזקים מהסביבה.

מתחילים עם שני חדרים בבית: האמבטיה וחדר הכביסה

אחת הדרכים בהן אנו נחשפים לחומרים מזיקים זה דרך העור. ספיגה של חומרים דרך העור היא לפעמים יותר טוב מאשר דרך מערכת העיכול. לכן חשוב מה אנחנו מורחים על עצמנו, ואילו חומרים נמצאים על הבגדים שצמודים לעור שלנו כל היום. בהרצאה זו נלמד אילו חומרים מזיקים מצויים במוצרי הטיפוח שאנו משתמשים בהם, ובחומרי הכביסה, ונכיר אלטרנטיבות בריאות.

לפרטים נוספים והרשמה:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️