סופ”ש מיוחד על בריאות הגוף, הנפש ומה שביניהם  – 6-9.2

נרגשים לארח את נירה שניידר, יועצת בריאות טבעית ומדריכה בשיטת ימימה לסדנת סופ”ש עשירה עם הרצאות מרתקות, סדנאות ופעילויות חווייתיות ועוד מגוון הפתעות!

שמחים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם סדנה מרתקת שתתמקד באחד הנושאים הכי חשובים שיש – בריאות הגוף והנפש, עם נירה שניידר.  נירה, M.A. יועצת בריאות טבעית, מדריכה בשיטת ימימה, לימדה והרצתה במכללת רידמן, מכללת אילמה ובמוסדות נוספים, והיא בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום הטיפול באמצעות תזונה טבעית בארץ ובעולם.

ב-6.2, נירה מגיעה אלינו למצפה אלומות לסדנה מיוחדת שבה, בנוסף על התכנים האהובים והמוכרים שלנו הכוללים ארוחות אורגניות-טבעוניות, פעילויות גופניות ופעילויות העשרה, יתווספו הרצאות מרתקות ואפילו סדנת קלפים חווייתית.

יחד עם נירה, נלמד לאורך הסופ”ש בדרך מעניינת וייחודית על קשרי הגומלין שבין הגוף לנפש ונרכוש כלים מעשיים שיסייעו לנו בהתמודדות עם הרגשות שמעכבים יצירת שינויים ארוכי טווח בהרגלי האכילה ובהרגלי אורח החיים, לקידום בריאות הגוף והנפש. נעסוק בנקודות  ההשקה שבין עקרונות התזונה הטבעית לבין עקרונות שיטת ימימה – פיתוח חשיבה הכרתית באמצעות הכרת הטוב שבנו ובמציאות החיים, ונקבל ארגז כלים שיעזרו לנו לסגל לעצמנו אורח חיים בריא וטוב יותר החל ממחר בבוקר.

על ההרצאות

אל התכנים שלנו במצפה אלומות יתווספו הפעם שתי הרצאות, סדנת קלפים וחווייתית וסשן שאלות ותשובות.

  • על הקשר שבין הגוף והנפש – על מנת ליצור שינויים בהרגלי האכילה ובהרגלי אורח החיים יש להתייחס להיבט הגופני והנפשי. הגוף והנפש מהווים יחידה אינטגרטיבית אחת שאינה ניתנת להפרדה. מה שמתרחש במערכת אחת משפיע באופן ישיר על המערכת השנייה.
  • התזונה הטבעית ברוח שיטת ימימה – ההרצאה תסקור את עקרונות התזונה הטבעית ואת עקרונות שיטת ימימה ותעניק כלים אופרטיביים להסרת הגורמים המעכבים את היכולת הפוטנציאלית לממש כל רצון לשינוי, להתפתחות ולקידום הבריאות.
  • סדנת קלפים חווייתית (מרלין/סטפס/POINTS OF YOU) – נצלול לעולם הפנימי, נכיר את היכולת האישיות ונחבור לתעצומות הנפש הגלומות בכל אחד מאיתנו.

לפרטים נוספים והרשמה:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️