סוגי שמנים טבעיים

מהם שמנים טבעיים

תהליך ההזדקנות הינו בלתי נמנע ומשפיע על מראה העור. קמטים, עור נפול או קווים עמוקים מתחילים להופיע כאשר העור מאבד את השמנים הטבעיים שלו. אולם בשנים האחרונות בשל התפתחות ענף הקוסמטיקה, ניתן להשיב לעור מראה יפה באמצעות שימוש בשמנים טבעיים.

הזכרנו כי באמצעות שימוש בשמנים טבעיים ניתן להשיב לעור מראה יפה. שמנים טבעיים הינם שמנים אשר הופקו בהליך של כבישה קרה מזרעים שונים החל משמן חמניות, שמן זרעי ענבים, שמן נר הלילה ועוד. אותם שמנים נספגים בשכבות העליונות של העור אינם אוטמים את הנקבוביות ובכך מאפשרים לעור לנשום .

אילו סוגי שמנים ניתן למצוא

שמן אבוקדו AVOCADO OIL

שמן אבוקדו מופק בכבישה קרה מפרי האבוקדו, צבעו ירוק וריחו כריח אבוקדו.  מדובר בשמן עשיר בויטמינים רבים A,D,E,B : ונספג בעור בקלות. השמן מעניק רכות ומסייע להעניק לעור חיים וברק- מתאים לעור יבש ומבוגר.

 

שמן גזר Carrot oil

שמן מסוג זה מכיל ריכוז גבוה של ויטמינים כגון בטא קרוטן. השמן מעודד את חידוש תאי העור, אנטי דלקתי ומסייע במניעת הליך הזדקנות של העור.

 

דמדמנית שחורה BLACKCURRANT OIL

מקור השיח הינו באירופה וכיום היא גדלה ברחבי העולם באזורי קרקע פורייה ובסביבה של יערות. השמן מזכיר בהרכב של שמן נר הלילה וכולל יתרונות רבים- מדובר בשמן עשיר בחומצת שומן GLA 16%. השמן מתאים לעור מבוגר, למטרת שיקום העור.

 

היתרונות בשמנים ארומטיים\אתריים .

ארומתרפיה הינה שיטת טיפול במסגרתה נעשה שימוש בשמנים מצמחים ארומתיים לטובת שיפור מראה העור. השיטה הנ”ל מטפלת הן בפן הרגשי והן בפן הפיזי באמצעות שמנים אתריים. השמנים משפיעים השפעה עמוקה על המוח ומערכת העצבים המרכזית ומערכות הגוף והנפש. תכונות השמנים של צמחים רבים מסייעות לאדם כחומרים טבעיים המשמשים לריפוי מחלות או חומרים נותני ריח וטעם.

בשמנים אתריים נמצא מקור הכוח של הצמחים, מה שניתן לכנות אנרגיית החיים של הצמחים המסייעת בריפוי מחלות אצל האדם. אנשים טוענים כי מדובר בשמנים הנחשבים להורמונים של הצמחים ובלעדיהם לאדם קשה לחיות. על מנת לשמור על מראה העור ניתן לעשות שימוש בשמנים ולראות את התוצאה המשפיעה על המראה.

כיום ניתן לרכוש את השמנים באמצעות כניסה לאתר. במידה ואתם זקוקים לשמנים בדחיפות- כיום כבר אין צורך לחכות אלא ניתן לראות את השמנים השונים באתר ולבצע הזמנה. בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מהעליה הניכרת בשימוש במוצרים מתחום הרפואה הטבעית- רבים הבינו את היתרונות השונים שיש לשימוש בחומרים הנ”ל ומעדיפים לעשות שימוש בהם על פני חומרים אחרים. אחרי הכל, מדובר בחומרים המופקים מצמחים שונים וכוללים שפע של יתרונות. החברה מייבאת את השמנים וקהל הלקוחות שלה נהנה מטיפוח העור באמצעות שימוש בשמנים.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️