סדנת סופ”ש על אורתופדיה, רגשות, גוף, נפש והקשר המיוחד שביניהם– 5-8.3

גלעד שימרון, מרצה ומטפל באורתופדיה רגשית, מגיע אלינו מצפה אלומות לסופ”ש שבו נלמד מה הגוף שלנו מאותת לנו ונלמד איך לסייע לו להחלים בכוחות עצמנו.

גילעד שמרון אורטופדיה רגשית

בכל פעם שקצת כואב לכם, או שאתם חשים ברע הגוף שלכם מנסה לומר לכם משהו. לכל כאב יש סיבה אבל אם לא נבין אותה לא נוכל לעזור לו. לעזור לנו. בדיוק בגלל זה גלעד שימרון מגיע אלינו לסדנת סופ”ש מיוחדת. גלעד, מפתח שיטת אורתופדיה רגשית, מטפל אורתופדי ומשקם מפציעות ספורט ואורתופדיה, מנחה סדנאות וקורסים בנושא גוף-נפש ופיתוח אינטליגנציה רגשית מגיע אלינו לסדנת סופ”ש מיוחדת.

יחד עם גלעד, שמביא אתו גישה ייחודית וחדשנית המציגה מבט עדכני ורענן על האדם כיחידה דינאמית והוליסטית אחת, ננסה להתחבר לעצמנו ולגופנו ונלמד להקשיב למה שהוא מנסה להגיד לנו. מה באמת אומרים לנו הכאבים הפיזיים מהם אנחנו סובלים, מה הסיבה להופעתם ומה באמת המשמעות שלהם?

נתמקד בגב התחתון, הצוואר ובשכמות שמציקים לרבים כל כך, נבין לעומק ובאופן מעשי כיצד להימנע מכאבי הגוף ואיך להחלים בכוחות עצמנו מכאבים קיימים ולמנוע את הופעתם בעתיד. בנוסף, נתמקד בפיתוח חוסן נפשי, נלמד טכניקות לריפוי עצמי ונרכוש כלים להפחתת סטרס בכל מקום וזמן. כל אלו יצטרפו כמובן לתכנים המוכרים והאהובים שלנו הכוללים שלוש ארוחות טעימות להפליא, פעילויות גופניות שנוגעות בנפש והרצאות תוכן מגוונות ומרתקות של מיטב המרצים של מצפה אלומות. כל אלו, יאפשרו לכם לעבור סופ”ש בריא, מעצים ומהנה במיוחד. 

על ההרצאות והסדנאות שמחכות לכם:

על אורתופדיה רגשית: הרצאה מרתקת בה נצלול לתוך עולם האורתופדיה הרגשית. יחד, נגלה מה הרציונל המעשי מאחורי המשפט “נפש בריאה בגוף בריא” מה זה באמת אומר? ומדוע הבנת תהליכי ריפוי עצמי הם כל כך חשובים? מהו הפוטנציאל והמתנות שתהליך זה טומן עבורנו?  

סדנת צוואר, שכמות וטרפזים:  90 דק במהלכן נצלול אל המשמעויות הספציפיות של הצוואר והטרפז, מה הם מספרים לנו כשהם כואבים ומבקשים תשומת לב? אילו “מתנות” הם מביאים לנו? אתם מוזמנים לסדנא חווייתית, מהנה ומשחררת, שמחברת בין העולמות גוף-נפש, יחד עם הרבה כלים לריפוי עצמי שזמינים עבורכם בכל רגע ורגע ומקום בחיים.

לפרטים נוספים והרשמה:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️