מתכוני בריאות – איך מבשלים בטאבון

בשנים האחרונות רבים מבינים את החשיבות של מעבר לתזונה בריאה הכוללת בין היתר מתכוני בריאות. תזונה בריאה מתחילה ביצירת תפריט בריא הנבנה בהתאם להעדפה האישית והמצב הרפואי שלכם.

הבסיס בבניית תפריט בריא הוא עידוד מנגנוני הריפוי הטבעים של הגוף באמצעות מעבר לתזונה בריאה ושימוש בתוספי מזון במידת הצורך. תזונה בריאה כוללת בין היתר ירקות, פירות, דגנים מלאים, חומצות שומן חיוניות.  בהכנת מתכוני בריאות יש חשיבות רבה בגיוון המרכיבים.

אין ספק כי כאשר אתם רגועים יותר ומעניקים לגוף שלכם את כל אבות המזון, הדבר ניכר בצורה משמעותית. לעומת זאת, אם אתם מתוחים וחסרי סבלנות, הרי הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי גם בשגרת האוכל שלכם. על מנת לשמור על מצב בריאותי תקין, חשוב מאד להתייחס אל הגוף שלכם בכבוד ולהעניק לו מזונות איכות וכך להביא לשיפור במצב הבריאותי.

בבואכם לתכנן תפריט אשר יכלול מתכונים שונים, מילת המפתח היא גיוון.  אם ניקח לדוגמא את הלב הזקוק לנוגדי חמצון רבים, באמצעות שילוב של ירקות ופירות בצבעים שונים ניתן לבנות תפריט בריא. הפיטרו כימיקלים אותם חומרים המצויים בצמח ותפקידם להגן על הצמח מפני חרקים הוכחו כחומרים חזקים מאד הכוללים חומרים אנטי דלקתיים ולכן ההמלצה היא לנצל אותם לטובת איזון התפריט. לפי מחקרים שונים, נמצא כי צריכה של 5 מנות ירק במהלך היום עשויה להפחית את הסיכון לחלות במחלות לב.

תרד וירקות מוקפצים

מה כולל המתכון:

 צרור עלי תרד שטופים היטב

 בצל אדום חתוך לקוביות קטנות

 2 שיני שום כתושות 

מספר ירקות בהתאם להעדפה: קישואים חתוכים לריבועים, פטריות חתוכות לקוביות.

 מיץ מלימון

מלח ים אטלנטי

 רבע כוס שמן זית

 חופן פפריקה מתוקה

פלפל לבן

שייק טחינה וזרעי פשתן

מה כולל המתכון?

 רבע כוס טחינה גולמית 

2 תפוחים, חתוכים לקוביות 

רבע כוס זרעי פשתן, אשר נטחנו טרם השימוש

כף אגבה/סילאן/דבש/מולסה/מייפל טבעי/טיפות סטיביה

קוביות קרח

 2.5 כוסות מים

מתכוני בריאות הניתנים להכנה באמצעות טאבון

הידעתם? באמצעות טאבון ניתן להכין מתכוני בריאות נהדרים וליהנות מהשימוש בו. ניתן להכין ארוחה קלה המתאימה לכל יום וליהנות ממה שיש לאדמה להציע לכם.  הכנת ירקות בטאבון מאפשר לכם ליהנות מארוחה בריאה הכוללת שלל ירקות.

מה כולל המתכון

2 ק”ג ירקות בהתאם להעדפה שלכם כגון סלק, גזר, שורש סלרי, צל , בטטה , קישואים.

מלח גס

שמן זית

 מלח ים אטלנטי

כפי שניתן להתרשם, מדובר במתכון הכולל שלל ירקות ותוצאה נפלאה המאפשרת לכם להוסיף ירקות רבים לתפריט שלכם ולשדרג את הארוחה. בתחילה שוטפים את הירקות וממלאים תבנית גדולה בשכבה של מלח גס ולאחר מכן מסדרים את הירקות וצולים בטאבון.

בשלב הבא מוציאים את הירקות ללא צורך בקילוף ומסדרים על מגש גדול. רגע לפני ההגשה ניתן לזלף שמן זית ולפזר מלח ים אטלנטי.

בתיאבון !

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️