31.10 עד ה-3.11: ד”ר מנחם אוברבאום מגיע למצפה אלומות לסופ”ש טבעי ובריא במיוחד!

ד"ר מנחם אוברבאום

הצטרפו אלינו ולד”ר אוברבאום רגע אחרי החגים ובואו ללמוד את סודות הרפואה המשלימה בשתי הרצאות מרתקות שיצטרפו לתכנים המוכרים והאהובים של מצפה אלומות.

נרגשים לארח בשנית את ד”ר מנחם אוברבאום, מנהל המרכז המשולב לרפואה משלימה במרכז הרפואי שערי צדק, ראש המודל לרפואה המשלימה בבית הספר לרפואה של האונ’ העברית, מגיע אלינו לסופ”ש מיוחד בו הוא יפתח לנו שער לעולם ההומיאופתיה ויעניק כלים וטיפים שיאפשרו לכם ליהנות מחיים בריאים וטובים יותר.  

במהלך הסופ”ש ולצד התכנים המוכרים והאהובים שלנו הנוגעים בגוף ובנפש וכוללים יוגה, מדיטציה, צ’י קונג ועוד, יעביר ד”ר אוברבאום שתי סדנאות מקצועיות:

הרצאה 1: על הומיאופתיה ורפואה משלימה

במהלך ההרצאה יציג את ד”ר אוברבאום את שורשי הופעתה של ההומיאופתיה, מדוע עד לפני שנים היא הייתה מתחת לרדאר ואיך קרה שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שיש בה כדי להפוך את החיים שלנו לטובים ובריאים יותר? ד”ר אוברבאום יציג את עקרונות ההומיאופתיה, יסביר את דרכי האבחון והטיפול של באמצעותה.  

הרצאה 2: פאנל מומחים על תזונה, הומיאופתיה ואורח חיים בריא

בהרצאה השנייה נארח פאנל

הרצאה שניה- פאנל מומחים עם ד”ר אוברבאום ויועצי התזונה שלנו במצפה אלומות שיענו על כל השאלות שלכם ויעניקו לכם מגוון טיפים וכלים לאורח חיים בריא וטוב יותר.

 

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️