מהם בעצם מוצרי בריאות?

בשנים האחרונות גדלה בקצב הולך וגובר צריכתם של מוצרים טבעיים בכל התחומים, אנשים רבים היום מבינים את ההשלכות של השימוש בחומרים כימיים שונים ששולטים בחיינו כמעט בכל תחום, השלכות מסוכנות גם לבריאותנו האישית ושל בני משפחתנו וגם לכדור הארץ ולנו כקהילת בני האדם וכמובן ברור מאליו לטבע ולבעלי החיים.

הנזק של התעשייה

הכימיקלים השונים מצויים בכל מקום בסביבתנו, החל מהמזון שאנו אוכלים עם חומרי הדברה דרך מוצרי הקוסמטיקה עם חומרי לוואי של תעשיית הנפט, האוויר שאנו נושמים, חומרי הניקוי בהם אנו משתמשים בבתינו ועוד ועוד. כל אלה גורמים לנזק בל ישוער.

מזון ומוצרי בריאות

אל מול כל אלה, תעשיית המוצרים הטבעיים פורחת ומשגשגת, בעשור האחרון חוותה צמיחה משמעותית, אנשים מבינים את ההשלכות ולכן מעדיפים לשלם אפילו קצת יותר ולקנות מוצרים טבעיים, מוצרי אילו לא רק שאינם מכילים כימיקלים ורעלים, אלה, כל תהליך ושרשת האספקה שלהם שונה לגמרי מהמוכר לנו, החל מייצור נקי יותר, ללא שימוש בחומרי הדברה ומזהמים, ללא שימוש בתוצרי תעשיית הנפט, ללא הנדסה גנטית ועוד השפעות מטיבות על הסביבה, ניתן היום לרכוש מוצרים טבעיים בכל חנות טבע, שקיימות רבות מהן כיום.

אילו מוצרי בריאות קיימים ?

קיימים היום ממש אלפי מוצרים טבעיים כמעט בכל תחום:

  • בתחום המזון – מזון אורגני שכחלק מתהליך גידולו, אחסונו ושיווקו אינו חשוף להנדסה גנטית ולחומרי הדברה שונים, על פי מחקר שנערך לאחרונה, נמצא הבדל משמעותי כמות הרעלים בדם בין משפחות שצרכו מזון אורגני בלבד ומשפחות שצרכו מזון רגיל.
  • בתחום הקוסמטיקה – מוצרי קוסמטיקה טבעיים שאינם מכילים כימיקלים ותוצרי נפט הם ממש להיט היום בקרב נשים שמבינות את ההשלכות לטווח הארוך של שימוש בחומרים הללו.
  • חומרי ניקוי אקולוגיים – חומרי ניקוי אקולוגיים תורמים בשני אופנים, ראשית הם שומרים עלינו מפני חשיפה לרעלים בתוך הבית ושנית הם שומרים על הסביבה וכדור הארץ ובאופן עקיף גם עלינו שחשופים לרעלים הללו בכל מקום, מחוף הים ועד לטיול בחיק הטבע.
  • תחומים נוספים – בעצם, כמעט בכל תחום ניתן לייצר מוצרים בצורה בריאה יותר. למשל ייצור בגדים מכותנה אורגנית, בניית בתים בשיטת בנייה ירוקה, ייצור אנרגיה ירוקה וכדומה.

למה מוצרי בריאות יקרים יותר והאם זה שווה ?

מוצרי הבריאות נחשבים למוצרי פרימיום, ככאלה הם כמובן יקרים יותר מהתחליף הקונבנציונלי, בין אם מדובר במזון אורגני מול מזון מרוסס או מוצר קוסמטיקה טבעי מול מוצר קוסמטי המכיל כימיקלים המחיר גבוה יותר, האם מדובר בגימיק שיווקי שנועד להוציא מכיסנו יותר או שזו המציאות? כפי שאנו מכירים על פי חוקי הכלכלה ככל שמוצר נפוץ יותר ומיוצר בכמות גדולה יותר כך מחירו יורד, מכיוון שמוצרי הבריאות, למרות הצמיחה המשמעותית, הם עדיין נישה ואינם מהווים נתח מספיק משמעותי בצריכה הכללית כל הליך הייצור שלהם והשיווק שלהם גם הוא יקר יותר ולכן מיקר את המחיר הסופי לצרכן, אולם המגמה בשנים האחרונות היא צמצום של הפער בין מוצרי הבריאות ומוצרי הצריכה הקונבנציונליים.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️