להילחם בסרטן באמצעות שינוי הרגלי החיים

במהלך השנה האחרונה מספר חברים קרובים הגיעו לחוות הבריאות עם סוגים שונים של סרטן. כבעלים של החווה, רבים שואלים אותי מה אני חושב שהם צריכים לעשות. התשובה שלי היא תמיד אותו דבר: את/ה צריך לשנות את ההרגלים, את סגנון החיים, את האוכל, את החשיבה אבל יותר חשוב מהכל הוא להאמין שאתה הולך לנצח במלחמה בסרטן.  אז פשוט להאמין!

לכולנו יש את היכולת לרפא את עצמנו, אנחנו צריכים להיפטר מכאבי העבר והפחד. כל חלק מאתנו צריך להיות בתחום התקווה. את המודעות ואת התת מודע שלנו צריך להזין בתוכנית חדשה, תוכנית של תקווה ורצון לחיות. אל תאפשר לפחד, למחשבות שליליות ולסטטיסטיקות להוביל אותך. אם תרצה ותאמין שזה יקרה אתה תזכה לרקוד בחתונות של נכדיך.

אחת לשבוע, במשך 10 השנים האחרונות, 3 או 4 אנשים באים לחוות הבריאות  ללחום בסרטן שלהם. התבוננתי בהם במשך השנים וניסיתי להבין מי שרד ולמה. מה שאני מאמין עכשיו בכל לבי הוא שההישרדות תלויה בנו. אז נכון, אנשי המקצוע הרפואיים חשובים, אבל אנחנו אלה שמסוגלים לרפא את עצמנו. להתעורר כל בוקר עם ההחלטה שאתה הולך לשרוד. לאכול טוב, לאהוב את עצמך ואת כל הקרובים אליך. תרגול, מדיטציה, ניקוי רעלים, להרגיש את השמש ואת הרוח לחבק את השותף שלך ואת הילדים כל יום.

תעשה את זה ואיכות החיים שלך תשתנה לנצח!

 

ג’רי מינץ

 

 

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️