במרכז הטיפולים של מצפה אלומות תוכלו להזמין מפגש יעוץ אישי עם מיטב המומחים שלנו, מפגש שינחה ויעשיר אתכם בכלים חשובים ומעשיים לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

יעוץ לאורח חיים בריא עם רחל אנטמן ושרון איל – יועצות תזונה של חוות הבריאות.

רחל אנטמן

יעוץ אישי על בסיס תשאול ואבחון מעמיק כולל תפריט מותאם אישית. הייעוץ והתפריט מתבססים על עקרונות התזונה והרפואה הטבעית ויותאמו על מנת לאזן את הבעיות הבריאותיות העיקריות מהן סובל המטופל. בנוסף לתפריט האישי תינתן הכוונה מפורטת כדי לסייע בהטמעת ההמלצות התזונתיות ועצות נוספות לאורח חיים בריא, בדרך שמותאמת, עד כמה שניתן לשגרת החיים.

השינוי באורח החיים גורם להבין איזה פוטנציאל יש לגוף לרפא ולהבריא את עצמו אם רק ניתן לו את התנאים הנכונים ועד כמה תזונה טבעית ונכונה באמת משמשת ככלי טיפולי ראשון במעלה.

רחל אנטמןרחל היא מדריכה מוסמכת בשיטת “ד”ר אן ויגמור”, יועצת אישית ומנחת קבוצות לאורח חיים בריא, תזונה טבעית וצמחי מרפא. רחל, יועצת מעל 20 שנה, עבדה שנים רבות עם מורתה ד”ר פנינה בר-סלע במסגרת סדנאות “התחדשות” לניקוי הגוף מרעלים.

מדריכה ותומכת בשינוי הרגלים ע”י התאמת תפריט אישי המתאים לצרכים, לרצונות ולאורח החיים, תוך התייחסות למצב הבריאותי. שאיפתה, לתת לכם את הכלי הנכון שבעזרתו תוכלו להתחדש ולחדש את הקשר עם האיכויות הנפלאות שבמזון וכוחות הריפוי הנלווים אליו.

עלות הייעוץ: 350 ש”ח 60 דק’. כולל תכנית אישי.

 

שרון איל

נטורופתית ומרצה במגוון נושאים הקשורים לתזונה טבעית ונטורופתיה.
הטיפול התזונתי הוא טיפול עמוק הנוגע בשורש הבעיה. מטרתו לעורר את כוחות הריפוי העצמי של המטופל ולאפשר ריפוי אמיתי.
במהלך היעוץ תקבלו כלים מעשיים, פשוטים וברורים לשיפור בריאותכם ואיכות החיים שלכם. כול זאת תוך הקשבה והתאמה אישית.

עלות הייעוץ: 350 ש”ח 60 דק’. כולל תכנית אישי.

 

יעוץ שינה לבוגרים ומבוגרים עם רותם עד אפשטיין- דוקטורנטית בחוג להתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה. מנחה סדנת שינה במצפה אלומות.

“אם אתם אוהבים מישהו- תנו לו לישון”

במפגש יעוץ עם רותם תקבלו סקירה על חשיבות השינה להיבטי החיים השונים- תזונה ומשקל, מדדי בריאות, מצבי רוח וסקס.

תכירו את סוגי הכרונוטייפ – טיפוסיות שינה והמשמעות שלהם בהקשר היומיומי. נעמיק בחשיבות השינה להיבטי הבריאות השונים, נכיר את המושג שעון ביולוגי ואת התהליך הביולוגי של השינה, יינתנו טיפים לשינה איכותית על-פני שינה כמותית, נכיר את מחזורי השינה ואת הייחודיות של כל מחזור ונקנח בהתאמת זמני פעילות מיטביים עבורנו.

ביעוץ אחד על אחד עם רותם תוכלו לקבל כלים חשובים שישפרו את השינה שלכם ובהשלכה ישירה גם את חייכם כבר יום למחרת. עבור הייעוץ תדרשו למלא יומן שינה במשך מספר לילות על מנת להתאים את תוכן המפגש אליכם.

עלות הייעוץ: 350 ש”ח 60 דק’.

 

יעוץ ואבחון בפרחי באך עם דגש לאכילה רגשית עם נגה בימקה

המפגש בפרחי באך הוא מפגש של שעה, בו נגה פוגשת אותך, את הסיפור שלך. מקשיבה בין המילים, בין הסימפטומים והכותרות. מחפשת את השורש. אכילה רגשית לרוב באה כדי למלא חלל פנימי שמרגיש ריק, רעב. חלל של עצב, כעס, אשמה, דיכאון, כאב, חוסר חשק ועוד…לרוב הפנייה שלנו תהיה לדברים שמעלים לנו את האנרגיה ומשמחים.. אך הבור נשאר, ולא מתמלא.. ואז נוצרת אכילה רגשית.

פרחי באך יכולים להיות כלי מדהים לתחושות הפנימיות האלה שמלוות אותנו בחיי היומיום. יש לנו 38 תמציות שעובדות על 38 סוגי רגשות שונים.

יש תמצית שיכולה לעזור במוטיבציה, בהנאה לפעולה, היא ממש מעוררת בנו כוחות של עשייה, אנרגיה להתחיל משהו חדש …

יש תמצית שעוזרת לתחושה של התמכרות, שאנחנו חוזרים שוב ושוב על אותה “טעות” היא עוזרת לשבור את הלופ הזה.

יש תמצית שעוזרת לתחושה של מועקה, ומחזירה לנו חמלה ואהבה למקום העצוב.

יש תמצית  שעוזרת לכעסים, עוזרת לנו לבוא ממקום יותר מאפשר, יותר מכיל…

יש תמצית לדימוי גוף, שמאפרת לתחושות שלנו להיות יותר מקבלות, אוהבות, לאהוב את עצמי כמו שאני… כמה זה חשוב…לאהוב את עצמי מעצם היותי…לא בגלל המשקל או התסרוקת בגד או טיפול פנים שעשיתי… שגם זה חשוב… אבל לאהוב ממש את איך שאני עכשיו. ללא תנאי..

יש תמצית שיכולה לעזור למצב שבו אנחנו חיים בעבר, תקועים בעבר. פעם הייתי רזה, פעם הייתי במערכת יחסים ש… הייתי בעבודה ש… הייתי ככה וככה… התמצית מחזירה לכאן ועכשיו.

התמציות הן לא קסם, את זה אנחנו יודעים כבר. הגענו לעולם ממש ככה… אבל “רכשנו” הרגלים, דפוסים, חומות שחשבנו שמגנים עלינו. יש נטייה להגדיר את עצמנו כל הזמן ” אני בן אדם ש… פוחד מ… לא אוהב את.. קשה לי עם…” כל מיני הגדרות. התמציות מקלפות את כל הקליפות, מביאות לנו תדרים מהתת מודע למודע. משמשות ככלי לחזור אל עצמינו. אם זה מרגיש לך שזה הזמן לעבור תהליך אמיתי ופנימי, אנו מציעים לתת צ’אנס. להזיק זה לא יכול, אולי טיפה להציף, אבל זה חלק מהתהליך של השינוי.

נגה מטפלת בפרחי באך ורפלקסולוגית. סטודנטית לנטרופתיה.

עלות הייעוץ: 290 ש”ח 60 דק’. כולל תמצית אישית שנרקחת במקום.

 

ייעוץ ואימון גופני אישי עם תומר בסקינד – מאמן בכיר, מרצה ומדריך את אורחי חוות הבריאות בסדנא.

תומר יועץ בריאות טבעית ומאמן כושר וטריאתלון בכיר עם ניסיון של מעל 30 שנה בהדרכת כל קבוצות הגיל: מילדים, נוער וחיילים ועד הגיל השלישי והרביעי.

תמיד מצליח לתפור תכנית עבודה לכל אדם ומצב בריאותי. יוצר הצלחות והעצמה, מלמד אנשים וילדים לאהוב ספורט ותנועה תוך הנגשת המידע ומתן כלים לאימון עצמאי.

מטרת הייעוץ היא בניית תכנית ותרגילי חיזוק פונקציונליים שכל אחד יכול להכניס לשגרה. מעולה לשיפור מדדים לסוכרתיים, לסובלים מיתר לחץ דם, כאבי ברכיים וגב. להאצת מטבוליזם ושריפת שומנים מוגברת. מומלץ גם לספורטאים חובבים שרוצים הכוונה מקצועית.

עלות הייעוץ: 290 ש”ח 60 דק’.

 

לבירורים ותיאומים חייגו אלינו>> 0505902485 או שלחו הודעת וואטסאפ.

 

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️