רעיונות לטיולים בזמן חופשה בריאה בצפון

עונת הטיולים מתחילה וכבר היום אפשר לראות עומס שמתחיל לטפס באתרים מפורסמים וגם באתרים ידועים פחות. הצפון נחשב לאזור מבוקש ואהוב במיוחד בישראל, במיוחד לאחר חורף גשום כמו שנהנינו ממנו השנה ולכן טיולים רבים מתקיימים באזורים שבהם יש נחלים ומפלים, מעיינות ועוד גופי מים. למרבה השמחה, יש לידם אטרקציות רבות שמושכות את הקהל ואתם יכולים לבנות טיול נפלא בכל מסלול שיתאים לכם, בין אם אתם מיטיבי לכת או אוהבים טיול נינוח ורגוע במיוחד. להלן כמה המלצות שכדאי לקחת בחשבון בתכנון הטיולים הבאים שלכם בזמן חופשה בצפון.

ארץ היין בגליל

הגליל שלנו מצטיין ביינות וביקבים משום שיש בו לא מעט כרמים. ישראל היא מעצמת יין והיא מפיקה הרבה מאוד בקבוקים יין לשנה שמשווקים בכל העולם. מוזר שהישראלים מוותרים על החלק הזה בתרבות שלהם כשיש יקב נפלא בגליל העליון כמו בדלתון, ויש בו אפילו תוצרת חקלאית מעולה במחלבה מקומית. כל יקב כזה מחזיק גם מרכז מבקרים וטעימות מלבד חנות טובה ליינות מקומיים שמיוצרים בו ולא כדאי לוותר על החוויה המלאה והמעניינת הזאת. תגלו טעמים נפלאים ויינות מעולים שכדאי גם לקחת הביתה ולהגיש לאורחים.

טיולי ג’יפים וסוסים

אחת הדרכים היפות ביותר לתור את הגליל על כל העמקים וההרים שבו היא להגיע למקומות שאליהם רכב רגיל לא יכול להגיע. טיולי עומק בשטח אפשר לעשות רק אם מסכימים לצאת מהרכב הנוח וללכת ברגל, או לרכוב על אופניים, או לרכוב על סוסים או לנסוע בג’יפים, רייזרים, טרקטורונים ועוד כלי רכב ואמצעים שונים שמאפשרים לכם להסתדר בשטח במקומות קשים לתנועה. אם יש לכם רוח הרפתקנית ואתם רוצים להגיע באמת למקומות יפים, חפשו את החברות שמציעות לכם טיולים מרתקים ומלאי אדרנלין כאלה.

קולינריה מקומית

יש המון אוכל גלילי מצוין, וכולו תוצרת מקומית של חקלאים שמגדלים אותו ועושים ממנו מטעמים. אתם יכולים לבקר במחלבות שונות ברחבי הגליל והעמקים, לבקר במסעדות דרוזיות שבהן משתמשים גם בשמן זית שהם עוצרים אצלם בבתי הבד, לבקר במאפיות מעולות של קונדיטורים שבחרו לעבור לצפון או לבקר במקומות שבהם מוגש אוכל גורמה של שפים מתוצרת מקומית. במקומות כמו נחל דן, הכנרת וגם הגליל המערבי תוכלו ליהנות גם ממאכלי ים ודגי נהר, כדי להשלים את החוויה. לאוכלי בשר מומלץ לנסות מקומות שמגישים את הבקר המשובח מהגולן שנחשב לאחד הטובים בארץ.

רפטינג ושיט

יש מקומות שבהם תוכלו לנצל את שפע המים וליהנות מפעילויות מים נהדרות. ראפטינג בנהר הירדן הוא אחד מהם, ויש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות בכנרת כמו שיט וספורט ימי כמו סקי וגלשנים. אל תוותרו על הכיף הגדול הזה שהוא הסיבה הטובה ביותר לנסוע לכנרת וליהנות מהים הצפוני.

שמורות טבע

יש אין ספור שמורות טבע בצפון הארץ, חלקן עם אטרקציות מיוחדות וחלקן ללא. כולם יפהפיות ומציעות לכם את הנופים הכי יפים שאפשר למצוא, עם מסלולי הליכה ורכיבה נהדרים במקומות שבהם הן מותרות. כדי ללכת עם מפה כדי לא ללכת לאיבוד, לשמור על משמעת מים ולא לצאת בימים חמים מדי כדי לא להיקלע למצוקה. כמו כן, להיצמד לשבילים מסומנים כדי להבטיח לעצמכם את הטיול.

אתרים ארכיאולוגיים

האתרים ההיסטוריים של עם ישראל וארץ ישראל פרוסים לאורך ולרוחב וכל מה שצריך לעשות הוא לבוא לסיור במקומות אלה ולקבל הסברים ממדריכים של הגנים הלאומיים. נהדר לקחת את המשפחה שלכם לטיול כזה שבו תקבלו מעט מההיסטוריה המקומית ותחזקו את הקשר לארץ.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️