שיטות רפואה אלטרנטיבית להפגת לחצים וסטרס

אנשים רבים נקלעים מעת לעת למצבי מצוקה שגורמים להם ללחצים נפשיים ולסטרס. קיימים טיפולים שונים המסייעים להם לעבור את התקופה ביתר קלות. טיפולים אלטרנטיביים מהווים חלק מכל אלו והם ניתנים כמשלימים לטיפולים  הקונבנציונאליים או כטיפולים בלעדיים העומדים בפני עצמם. קיים מבחר של טיפולים שכל אחד מהם שונה מהשני ומציע גישה אחרת לאותן מטרות של הפגת לחצים וסטרס ולהקלות אחרות נוספות. הרפואה האלטרנטיבית לא מתמקדת רק בטיפולים אלא ממליצה על שורה של פעילויות, החל מתזונה נכונה, שימוש במיצים ובשיקויים מיוחדים. דרך תרגול טכניקות פיזיות, וכלה בשימוש בדמיון מודרך ובחשיבה חיובית. כל אלו ופעילות אחרת נוספת משפיעות על  הגוף והנפש.

אדם השרוי בלחץ נפשי יכול לבחור במספר שיטות טיפול הניתנות על ידי מטפלים המתמחים בתחומם. בין  הבולטות ביותר ניתן למצוא: דיקור סיני שבמהלכו מחדירים מחטים קטנות בנקודות מיוחדות הממוקמות בקרבת ערוצי אנרגיה בגוף או עליהם (מרידאנים). טיפול אחר הוא שיאצו שהינו טיפול במגע שנעשה בעיקר על ידי כפות הידיים והמרפקים נוסף הוא רפלקסולוגיה, שהינו טיפול שנעשה דרך כפות הרגליים ויוצר תגובת שרשרת שמשחררת אדרנלין לגוף. כמובן, שקיימים מספר סוגי עיסויים ביניהם עיסוי שבדי, עיסוי באמצעות שמנים, ארומאטיים, בעזרת אבנים חמות ועוד. קיימות שיטות טיפול אחרות נפוצות פחות כמו: רייקי, הילינג, טיפול במגנטים ועוד.

כל הטיפולים  הללו גורמים לגוף למצוא אנרגיות פנימיות  המשחררות הורמונים וחומרים אחרים המסוגלים לעורר את  מחזור הדם ולגרום לזרימתו המוגברת לאיברים שונים. כך מטופלים איברים שונים פגועים. בנוסף לכך, מוקרנת השפעה טובה על מערכות שונות בגוף. כאשר הגוף מטופל היטב ונינוח יותר אז האדם הופך להיות רגוע והלחץ הנפשי שלו פוחת. היות והגוף קשור קשר הדוק עם הנפש הרי שתרומת טיפולים אלו היא מקיפה ומשלימה. מומלץ לפנות לקבלת טיפולים אצל  מומחים בעלי ידע וניסיון מצטברים. לחצים נפשיים עלולים להגיע לאחר טראומות רפואיות, בתקופת הריון, לפני פרוצדורות רפואיות מורכבות, בעת פעילות עסקית מורכבת ועוד. מטפלים מקצועיים יכולים לסייע רבות בתקופה לחוצה ועל בסיס קבוע.

בנוסף לטיפולים אלו שנעשים על ידי מומחים, קיימות דרכים נוספות שאותם צריך ויכול  האדם לעשות בעצמו. מדובר על  תזונה נכונה וקיום אורח חיים ספורטיבי השומרים על מבנה גוף רצוי וכושר גופני ותורמים רבות לאיזון פיזי ונפשי, על שתיית מיצים ושיקויים העשויים מצמחים, פירות ירקות וכדומה. קיים מגוון רחב של שיקויים אלו שתורמים, בין  היתר, להפחתת לחץ נפשי. על השתתפות בחוגי יוגה, צ’ קונג, טאי צ’י ואחרים המסייעים מאוד לאיזון גופני ותורמים להפחתת סטרס מכל סוג שהוא. הרפואה האלטרנטיבית, כמו הקונבנציונאלית, ממליצה מהימנעות מעישון והפחתת שתיית אלכוהול הגורמים לנזק מצטבר בגוף. הרפואה הקונבנציונאלית מכירה ברפואה המשלימה ומציעה טיפולים שונים במוסדותיה.

 

  

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️