דרכים בריאות להתמודדות עם החלמה מסרטן השד

ישנן דרכים שונות להתמודדות עם החלמה מסרטן השד 

ישנן דרכים מגוונות להתמודדות עם החלמה מסרטן השד ולשמירה על אורח חיים בריא יותר לאחר מכן. אחד הדברים החשובים ביותר, שהוכח כקריטי בהליך ההחלמה וההתמודדות זהו הכושר הגופני. חשוב מאוד להקפיד ולהתמיד בפעילות ספורטיבית. נראה קשר ישיר בין כושר גופני לבין סיכון מופחת בקרב נשים לחלות בסרטן השד. דרך נוספת וחשובה שתסייע לכן להתמודד עם ההחלמה מסרטן השד, זוהי השמירה על  משקל גוף תקין בטווח הנורמה. עליה מופרזת במשקל או משקל עודף, עלולים להגביר את הסיכוי לחלות בסרטן. חשוב לדעת, כי שמירה על משקל תקין ועל פעילות ספורטיבית מתמשכת יסייעו לכן רבות במניעת המקרה הבא. דבר נוסף שמומלץ לישים לב אליו, זוהי צריכת אלכוהול. צריכת אלכוהול עלולה גם היא להגביר את הסיכון לחלות בסרטן השד, על כן, מומלץ מאוד להימנע מאכילה מופרזת של מאכלים משמינים, להימנע מצריכת אלכוהול ככל האפשר ולהתמיד בפעילות ספורטיבית.

 

חשיבותו של שחזור השד לאחר הליך הכריתה 

לא פשוט להתמודד עם מחלת הסרטן בכל אזור שיהיה בגוף. במיוחד כשהוא מופיע בקרב נשים ומתפרץ בשד. בדרך כלל נאלצים לכרות את השד לנשים החולות בסרטן השד. כריתה זו אינה נעימה כלל, הן מבחינת ההליך עצמו והן מבחינת היום שאחרי. נשים רגילות לחיות עם חזה כמעט כל חייהן ופתאום, לאחר הכריתה הן כבר ללא חזה כפי שהיו רגילות. הליך זה פוגם רבות בביטחון העצמי ומערער את עולמן האישי. על כן, לאחר הליך כריתת השד וההחלמה מהסרטן, נשים רבות פונות לעזרתה של הקוסמטיקה הרפואית ועוברות טיפול של שחזור השד על ידי שתלים.

 

כיצד שחזור השד עובד ומה חשוב לדעת לקראת הליך זה? 

שחזור זה נעשה לרוב באמצעות השתלת שתלי סיליקון המותאמים לגודל ומבנה החזה שלך. הליך זה מתבצע במכון קוסמטי המתמחה בניתוחים פלסטיים. יש לציין כי ישנם דברים שאתן צריכות לבדוק לפני שתבחרו במכון קוסמטי הזה או אחר:

 

  1. מנתח פלסטי- קיימת חשיבות רבה למקצועיותו של מנתח פלסטי. בסופו של דבר את מפקידה בידיו את אחד האיברים החשובים בגופך, סבלת מספיק ועכשיו את מעוניינת לשחזר את השד וליצור מראה של שד טבעי ובריא. על כן, מומלץ מאוד לבדוק את מקצועיותו של המנתח הפלסטי, ניתן לעשות זאת באמצעות בדיקה של חוות דעת שונות ממטופלות אחרות, יתרה על כן יש לוודא אם קיימת תעודת הסמכה גם למנתח הפלסטי, אשר מוכיחה כי הוא הוכשר ספציפית לתחום זה.
  2. מכון קוסמטי מקצועי- לאחר שמצאת מכון קוסמטי שהמנתח הפלסטי בו מקצועי ומיומן ללא עוררין, כעת הגיע הזמן לבדו- את אמינותו ומקצועיותו של המכון הקוסמטי. חשוב לוודא, כי המכון מחזיק בתווי התקן הנדרשים, אשר מאשרים את אמינותו ואת החומרים והמכשירים הנמצאים בו.


היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️