הורדת לחץ דם באופן טבעי

לחץ דם גבוה הוא אחת המחלות המסוכנות שמתגנבות במשך שנים לאט לאט וגורמות לנזק מתמשך שחשוב למנוע. הלחץ המוגבר בכלי הדם גורם לשחיקתם האיטית עד כדי פגיעה משמעותית בדפנות, וגם גורמת לתחושות שונות ולא נעימות במהלך היציאה מאיזון. היא מגבילה אנשים שאינם שומרים על עצמם ולא נוקטים צעדים נגדה, ולכן חשוב מאוד לנקוט כמה שיותר שינויים באורח החיים כדי להוריד אותו כמה שיותר.

הורדת לחץ דם באופן טבעי אפשרית ברמות מסוימות ומשביעות רצון אם רק שומרים על הכללים ומשתדלים לשנות כמה הרגלים מזיקים שגורמים לקפיצת לחץ הדם. זה אפשרי וזה מומלץ כדי לשמור על הבריאות.

שינויים בהרגלי האכילה ובתזונה

הרגלי אכילה מסודרים קובעים לא רק את המשקל אלא גם את המשטר המטבולי של הגוף, ולכל אחד יש כזה. כך שרצוי לדעת לא להכביד עליו באכילה שמשבשת את השעון הביולוגי ומקשה על כל העיכול. מזון הוא גם אחד הגורמים החשובים שיכולים להקפיץ לחץ דם בגלל המלחים והחומרים שבהם משתמשים כדי לעבד מוצרים. לכן, הדיאטה המיוחדת להורדת לחץ דם מומלצת על ידי רופאים והיא דומה לדיאטה הים תיכונית ומקילה על החולה. מדובר בצריכת מזון דל נתרן, טבעי ככל האפשר וללא מוצרים מעובדים, הרבה ירקות ופירות, אגוזים וקטניות ומוצרי חלב דל שומן. כמו כן, כמה שיותר דגנים מלאים ולהימנע מסוכר. במקרים שצריך ואפשר לקחת תרופות ותוספי מזון שמאושרים על ידי רופאים מומלץ לשלב זאת עם התזונה החדשה.

אורח חיים רגוע ומספיק שינה

אחת הסיבות לקפיצת לחץ הדם הוא מחסור בשינה. ככל שיש יותר שעות שינה כך גם אפשר לנוח טוב יותר והגוף יכול להחלים. זה חשוב גם להורדת רמות ההורמון של הסטרס שנקרא קורטיזול. ככל שישנים פחות או לא רגועים באופן כללי הרמה של הקורטיזול עולה. כך שמלבד שינה מספקת ובשעות הנכונות לכם מומלץ לאמץ גם שיטות להירגעות כמו מדיטציה או צ’י קונג, יוגה והליכה. אם יש משהו שמפריע לכם בחיים וגורם לכל המתח והחרדות שלכם להתבטא בלחץ דם זה הזמן לטפל בכך ולהפוך את החיים שלכם לזורמים ורגועים יותר, לטובתכם.

פעילות גופנית מתונה סדירה

ככל שהדם זורם טוב יותר ויעיל יותר הגוף מתאמץ פחות ובשביל זה צריך כושר. ההליכה והספורט הם גם מסוג הפעילויות הגופניות הסדירות שמועילות לגוף ולהורדת לחץ דם משום שהן מסדירות את מחזור הדם, את המטבוליזם ואת ההורמונים שמופרשים במוח כדי להרגיע ולגרום לרמות הורמונים טובים לעלות. זה בדיוק מה שעוזר גם להסדיר את רמות הסטרס. אנחנו יודעים גם שככל שעולה סבולת הלב-ריאה כל פעילות הגוף והשרירים משתפרת וכך גם מתייעלת כל פעילות המערכות הפנימיות שמוזנות על ידי כלי הדם. זאת בדיוק הדרך להשפיע בצורות מגוונות כאלה על לחץ הדם על ידי פעילות בריאה שמשפיעה בצורה טבעית על לחץ הדם הגבוה ומורידה אותו.

היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

    מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

    האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️