אתגר הסכרת הגדול של מצפה אלומות 16-29.2!

מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסדנת סכרת מיוחדת במינה, שתימשך שבועיים, ותלווה בפיקוח רפואי של רופאים מומחים ומיטב המדריכים והמרצים שלנו. ביחד, נלמד איך לאזן את רמת הסוכר בדם, נרכוש כלים שיסייעו בשמירה על מדדים תקינים גם בבית ונגלה האם באמת אפשר לחיות עם סכרת ולהפחית באופן דרמטי את התרופות.

1 מכל 3 מבוגרים סובל מרמת סוכר גבוהה בדם. בישראל בלבד חיים למעלה מ-550,000 חולי סכרת. בהנחה שאורח החיים המודרני לא עומד להשתנות בין רגע, המצב הזה לא הולך להשתפר וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו לצאת בסדנת סכרת מיוחדת במינה שתשנה את כל מה שידעתם על אחת המחלות הכי שקטות ומסוכנת שיש.

הכירו את אתגר הסכרת הגדול של מצפה אלומות: שבועיים שלמים בפיקוח רפואי הדוק של רופאים מומחים ומיטב המרצים והמדריכים, ארוחות אורגניות-טבעוניות, ומגוון פעילויות ייחודיות הקשורות בגוף, נפש, פנאי ואווירה. כל אלו והפתעות נוספות נבחרו בקפידה על מנת לספק לכם את התנאים האידיאליים להנעת תהליך כל כך משמעותי. יחד נלמד לאזן את רמות הסוכר בגוף, לרכוש ידע וכלים שיאפשרו לכם לסגל לעצמכם הרגלים נכונים לחיים בריאים, וכתוצאה מכך לצמצם באופן ניכר צריכת התרופות ולחיות בשלום עם המחלה השקטה שהפכה למגפה.

באלומות מפחיתים את רמת הסוכר בדם!

  • תזונה: תפריט מיוחד שמותאם באופן מיטבי לסוכרתיים ומבוסס על מזון אורגני-טבעוני, ללא מזונות מעובדים, ממתיקים מלאכותיים ומאכלים רווי סוכר.
  • פעילות גופנית מותאמת: מגוון פעילויות גופניות מתאימות ומהנות שיאיצו את תהליך פירוק הסוכר. מדי בוקר נתרגל צ’י קונג ובכל יום יחכו לכן פעילויות גופניות מגוונות כמו פילאטיס, יוגה, הליכות מודרכות ועוד.
  • שקט, רוגע ושלווה: תחושת הניתוק, הנוף עוצר הנשימה והאווירה הנינוחה במצפה אלומות מאפשרים לכל אחד ואחת להתחבר, להוריד הילוך, להירגע, וליהנות מתחושת רוגע מקסימלית שמאפשרת להניע תהליך אישי וכל כך משמעותי.

זה מה שמחכה לכם בסדנה:

  • הרצאות תוכן מיוחדות של מגוון מרצים ומדריכים מובילים להכרת מחלת הסכרת על היבטיה הגופניים והנפשיים וכלים להתמודדות איתם.
  • תרגולים פרקטיים וכלים שיסייעו לכם להמשיך ולשמור על איזון גם בהמשך הדרך.
  • תרגול פעילויות גופנית ומגוון טכניקות להתמודדות עם מצבי לחץ – סטרס.
  • מעקב רפואי.
  • בדיקה יומית של רמת הסוכר ובדיקה לפי הצורך של מדדים נוספים (לחץ דם, דופק, משקל).
  • צ’י קונג, פילאטיס, יוגה, מדיטציה, הליכה מודרכת.
  • סדנאות לשילובי מזון, הדגמות מזון.
  • הופעות מוזיקה, ריקודים, טיולים ברמת הגולן וחמת גדר ופעילויות פנאי מהנות וחווייתיות במיוחד. 

הכירו את המומחים!

לכבוד הסדנה ועל מנת להעניק לכם את התנאים הרפואיים והמקצועיים הטובים ביותר תלווה הסדנה במיטב המרצים והמדריכים שלנו שיציידו אתכם בארגז הכלים הדרוש לכם כדי להמשיך במסע גם לבדכם.

ד”ר חיים רוזנטל: ד”ר רוזנטל רופא MD והומיאופת בעל ניסיון רב בטיפול במחלות מורכבות בהומיאופתיה וריפוי טבעי. לד”ר רוזנטל ניסיון עשיר בהתמודדות עם סכרת והוא מעביר אצלנו במצפה אלומות מדי חודש סדנאות לטיפול ומניעת סכרת.

ד”ר דינה אייזן: ד”ר אייזן, מומחית ברפואת משפחה, מרצה בנושאי בריאות ושמחה ומנחה קבוצות לחשיבה אופטימית. בעזרתה ובדרכה הייחודית ומלאת הצחוק ושמחת החיים, נלמד לראות את הטוב והחיובי גם במציאות המורכבת בה אנו חיים.  

רחל אנטמן: רחל מובילה אצלנו את התוכנית התזונתית. היא מטפלת מוסמכת בשיטת “אן ויגמור”, יועצת ומדריכה לאורח חיים בריא מנחת סדנאות “התחדשות” לניקוי הגוף והיא תלווה אתכם לאורך הסדנה ותעביר הרצאות תוכן מרתקות בנושאי תזונה.

אריק פלד: פסיכולוג מורשה, מנכ”ל “מרכז פתח למחשבה”. המרכז המוביל ל”שיטת העבודה” של ביירון קייטי מאז 2005.  אריק יחשוף אותנו לתהליך ייחודי שנקרא “שיטת העבודה של ביירון קייטי” לשחרור מהיר ממחשבות שליליות ומחשבות מטרידות שגורמות לנו לחוסר ביטחון, תסכול, מתח, כאב ודכאון. 

דאנה תבור: דאנה תבור עוסקת בהרצאות בגישה נרטיבית ושינוי דפוסי חשיבה, מיינדפולנס ומדיטציה. פסיכותרפיסטית מוסמכת, מטפלת משפחתית וזוגית, מטפלת אימגו ומטפלת בCBT, מרצה ומדריכה, מנחת קבוצות ועוסקת בפסיכותרפיה בודהיסטית.

לפרטים נוספים והרשמה:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️