סופ”ש מתוק ובריא במיוחד בהנחיית טלי מחלב ב-30.7.20

נרגשים לארח את טלי מחלב היקרה שמגיעה אלינו לסופ”ש מיוחד בו נצא למסע בריא בעקבות השוקולד עם הרצאות מרתקות, הפעלות ומגוון הפתעות נוספות!

טלי מחלב, מאמנת לאורח חיים בריא ותזונה טבעית. מגישת טלויזיה ורדיו, מרצה ומנחת סדנאות בריאות בארץ ובחו”ל, ארומתרפיסטית ומטפלת בפרחי באך, מגיעה למצפה אלומות לסופ”ש מרתק, מתוק ומפתיע!

טלי מחלב

טלי מספרת שהתשוקה שלה היא הבריאות שלכם ואנחנו והיא מזמינים אתכם למסע מיוחד שכולו טעם, הנאה, בריאות, איכות חיים והשראה! אז תנו לעצמכם מתנה והצטרפו אלינו לסופ”ש שבאמת אסור לכם לפספס.

על ההרצאות:
מעגל היכרות עם קלפי תודעה – מה המסרים בקלפים אומרים עליי? על המחשבות, הרגשות וההשראה בין המילים שלי לציטוטים הוליסטים

סדנת הכנת שוקולד בריא – איך אפשר להכין שוקולד בריא משלושה מרכיבים בלבד? מהו הסיפור ההיסטורי המרתק מאחוריו? ומהן סגולותיו של פרי הקקאו?

שבת:

הרצאה – איך הופכים שינוי להרגל? מהי הדרך שאני עושה בעולם הבריאות? באילו שבילים אני צועד? האם אני מתקדם, מתפתח ומשתנה או חוזר על אותן טעויות ואותם הדפוסים? וכיצד הופכים שינוי חיובי להרגל שבשגרה?

הרצאה – מערכת העיכול בפן הפיזי, הרגשי והתודעתי + שאלות ותשובות – מה משמעות מכרכת העיכול ברמה הקלינית? מה תפקידיה? ומה משמעות מערכת העיכול בראייה הוליסטית ברפואות מסורתיות? מה חשוב לדעת לטובת עיכול תקין יותר בגוף, בנפש ובתודעה?

להזמנות ולפרטים נוספים:

    היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

    אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
    זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

    רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

      מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

      האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️