ד”ר אמוץ זיו אב 3.2.2022

הביולוגיה של אורח חיים בריא

בואו לגלות יחד עם המומחה ד”ר אמוץ זיו את עולם החיידקים הטובים!

בסדנה במצפה אלומות ב 3-6 לפברואר 2022.

אנחנו נמצאים בתקופה מרגשת במיוחד מבחינה מדעית. גילינו איבר חדש בגוף האדם, אוסף חיידקי המעיים, ובכל יום שעובר צצות תגליות חדשות שמראות לנו עד כמה האיבר הזה קריטי לכל הרבדים בבריאות האדם.
זאת הפתעה גדולה. לא צפינו שבשלב זה של יכולותינו המדעיות, נגלה איבר חדש בגוף, ובטח שלא איבר עם חשיבות כה גדולה. היום אנחנו יודעים ששינויים בחיידקי המעיים קשורים היטב לכמעט כל המחלות הגדולות של העידן המודרני כגון סרטן, סכרת, השמנת יתר, אלצהיימר, פרקינסון ואפילו אוטיזם ודיכאון.
בהרצאה זו נצא לסריקת עומק בחידושים החמים ביותר בתחום ונקבל כלים מעשיים בעזרתם נוכל לתמוך בקהילת החיידקים שלנו לבריאות הגוף והנפש.
 

     
     
     
     
    יחד עם נטורופת ומרצה בכיר רון יפה בסדנת סוף שבוע של הביולוגיה של עולם הבריאות! אתם לא רוצים לפספס את זה!!
     
    רון יפה רפואה מונעת
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    לא כולם יודעים זאת אבל כשאנחנו חשים ברע, כואב לנו הראש, הגרון או סובלים מכל חולי או כאב פיזי אחר משמעות הדבר היא שאנחנו נמצאים כבר בשיא המחלה. אלא, שבעולם המודרני בו אנו חיים, תקבלו במצב הזה טיפול שמטרתו להקל על הסימפטומים עצמם ולא במחלה עצמה. כלומר, נטפל בסימפטום אבל בלי לטפל בבעיה עצמה וזו בדיוק הסיבה שרון יפה מגיע אלינו לסדנה מרתקת ומיוחדת במינה.

    רון יפה מתמחה בטיפולים אלטרנטיביים הוליסטיים שבהם הוא מקפיד להתמקד בטיפול בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים. הוא מאמין שלכל מטופל סיבות שונות שעומדות בבסיס התחלואה ולכן גם מתאים לכל אחד ואחת את הטיפול הייחודי המתאים לו ולצרכיו.

    יחד עם רון יפה נכיר לאורך הסופ”ש את עולם הרפואה המונעת. נלמד באמצעותה כיצד באפשרותנו להסיר מחלות לחלוטין מגופנו, נגלה דרכים יעילות לאיזון בין הגוף, הנפש והסביבה שעוטפת אותנו, נלמד כיצד להתמודד עם סטרס ולחץ ונשמע כיצד ניתן למנוע מצבים של חולי וכאב עוד לפני שאנחנו מרגישים אותם. בנוסף, תוכלו ליהנות כמובן מהתכנים המוכרים והאהובים שלנו, הכוללים שלוש ארוחות ארוגניות טעימות במיוחד, תרגולי צ’י קונג, מדיטציה, יוגה ופעילויות העשרה נוספות, קבלת שבת מיוחדת במינה ובנוסף גם משתי הרצאות מרתקות שיעביר רון יפה. רון בעל ניסיון וידע עשירים במיוחד והוא מרצה מוכר בעל שם בארץ ובעולם שגם כותב מאמרים רבים למגזינים בינלאומיים.

       
       
       

      היי, אנחנו בית הבריאות אלומות , נעים להכיר!

      אם חיפשת מידע על סדנאות סוכרת, סדנאות ירידה במשקל, ניקוי גוף ושליטה בסוכר
      זה המקום הנכון! אם אין לך זמן לקרוא, אפשר לדבר או להתכתב עם נציג ולקבל תשובה מהירה.  

      רק כמה פרטים ואנחנו חוזרים אלייך >

        מבטיחים שלא נציף את תיבת המייל שלך, ותמיד ניתן להסיר את עצמך בקליק אחד

        האתגר האמיתי שלך היום הוא לנהל אורח חיים נכון, כזה שיעניק לך אושר וחיוניות לאורך זמן. ⭐️⭐️ההרשמה לסדנאות פתוחה! יש לך הזדמנות להתחיל מחדש ממש עכשיו⭐️